Förr oss som är fast i Scrapträsket
Mitt kort i veckans kortutmaning ligger på Scrappiz-bloggen! *glad*
Mitt kort i veckans kortutmaning ligger på Scrappiz-bloggen! *glad*
Där är jag "sanka"...
Tack! NyfikenÖrn - det är Frankie skinni mini jag använt på kortet.
Här kom det inte heller någon tidning, men då har jag ju något att se fram emot imorgon... Jag ska ha med två LOs i tidningen, ni får väl gissa på vilka här också då!
Åh, vad jag längtar till lördag!!
Ånej, då får jag hoppas det inte blir samma månad som SS kommer, vill ju inte vänta två månader innan det kommer någon tidning och sedan få två samtidigt. Även om det skulle bli kul då...
Mammsy: Jag kommer på lördag! Ska bli så kul, fast risken är att jag inte ser någon jag borde känna igen, så uppslukad av alla scrapsaker
Hit kom tidningen idag, och så otroligt kul det är att se sina egna LOs i tryck!
Tack, stämmer bra det!
Nu äntligen kan jag gå in här och tjoa lite... Tycker det finns en liten anledning till det, för
***JAG VANN EN REVOLUTION IGÅR PÅ MÄSAN!!!***
Ni kan väl gissa om jag blev lycklig va? Det var Scrapperiet som lottade ut en, och jag trodde knappt mina öron när hon sa "prickig 112" och det stod 112 på en av mina lotter... I övrigt var det en kanonmässa också enligt mig, men jag handlade ändå för rätt mycket mindre än på förra mässan vilket nog var bra.
Frågan är bara hur jag ska få råd med något kuligt STORT alfabet nu. Jag har ju mer siktet inställt på en CraftRobo längre fram när jag börjar jobba igen, så jag har inte riktigt suktat efter en Revolution, men nu när jag har en blir ju alfabeten VÄLDIGT intressanta!
Jag funderade faktiskt ett litet ögonblick på att sälja min Revolution oanvänd, men så köpte jag mig en stor die och var tvungen att testa, och kom på att jag inte ska sälja.
Vilken toppendag det var igår, kul mässa, härligt väder, kanonvinst och så en kul bio på slutet innan jag och syster tog tåget "hem" till Nässjö igen. Nu har jag lite nya papper, chipboard- och rubonsalfabet, ny fluid chalk och lite annat smått och gott. Lite kända ansikten träffade jag också på, men ingen härifrån...?