Inlägg från: SandraK |Visa alla inlägg
  • SandraK

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jag blir så sugen på CR eller Silouhette, men vilken är egentligen bäst? Kan man göra lika mycket med båda eller är det några begränsningar på någon av dem? Jag vill ju kunna använda fonter och sånt som redan finns på datorn, inte behöva köpa till så mycket annat...

• SandraK

kikkan: jag tror inte att QK-tängerna kommer försvinna helt på ett tag, de är ju fortfarande rätt smidiga att ta med sig när man ska iväg på träff och liknande. Jag kommer inte göra mig av med min om jag skulle råka köpa en CR, möjligtvis göra mig av med något alfabet (har 6 st, och använder ju vissa mer än de andra...)

• SandraK

När jag gör kort blir det allt oftare i 15x15 nu för tiden. Tycker det känns lite lyxigare med det större formatet! Men 10x15 blir det också då och då.

• SandraK

kikkan: Jag funderar på att åka, antingen så tar jag med familjen till Göteborg hela helgen eller så åker jag och min syster (som jag precis lurat ner i scrapträsket (fast inte här...)) ner över dagen. Jag var i höstas och tyckte den mässan var kanon! Men ajaj för plånboken...

• SandraK

Jag är också på väg i säng, tänkte bara meddela att jag scrappat en ny LO ikväll och lagt upp på min blogg. Är inte helt nöjd, men så är det ju ibland...
    smamirakel.blogg.se

• SandraK

mittlillalejon: jag använder mina alfabet mest, bland figurdiesen är det mest blad och blommor, hjärta och minitags. Fast jag använder väldigt sällan figurerna på LOs, utan mest på kort.

• SandraK

Och grattis till Meli också förstås!

• SandraK

Hejhej! Har precis lagt upp två nya LOs i min blogg!
    smamirakel.blogg.se

Här är en till som är köpsugen, men eftersom jag funderar på att ta mig till mässan i Gbg så får jag väl försöka hålla mig tills dess... Men det är svårt!!

• SandraK

Grattis MiaB72, jättefina LOs båda två!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket