• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Bark
    Coursell skrev 2007-04-10 21:21:35 följande:
    Vill du gå på party ?
    JAG VILL!!

Men kan nog inte för långt att åka tror jag. Eller vi kan ju ha party i småland 
    Mamma till Jasmine & Timmie
  • Skumpis

Mammsy - Hihi... L knäckte just gåtan han också. Vild får det bli Han motiverade det som kraftfull och livlig Tror du kan skriva under på det. Fast du skrev över

• annika5064
    Bark skrev 2007-04-10 21:26:12 följande:
    Annika: tack kollade och det fanns ju massor med bilder. Tror du jag kan använda mina "lånade" OH-filmer. Eller måste det vara särskillda? Mamma till Jasmine & Timmie
    Kolla så att det är rätt märke för just din skrivare...och att de är skrovliga på ena sidan för annars är det lätt att smeta ut det du just skivit ut...och visst är det ett bra och billigt sätt att få egna, fräcka dekorationer!
  • Skumpis

Du är varm som solen, vackrare än blommorna och vild som havet. Så får det bli. Nu har jag brådis....

Annika - "Snodde" förresten dina snygga blommor. Kan man lifta enbart blommor? I så fall gjorde jag just det Tack!

• Marajjah

Tjejtrazan skrev 2007-04-10 21:22:40 följande:
    Jag vill köpa scrapsaker live , finns inget här i Småland

Jodå, det gör det visst! Åk till Växjö! Tiimari har en massa.
    Å jag är på ett scrapparty i småland, om det är i närheten av där jag bor.

• Bark

Nja det är nog inte rätt märke. Får väl kolla vad det är dom har på jobbet. Vågar nog inte testa, det kanske blir dyrt.  

Mamma till Jasmine & Timmie
  • annika5064
    Skumpis skrev 2007-04-10 21:29:57 följande:
    Du är varm som solen, vackrare än blommorna och vild som havet. Så får det bli. Nu har jag brådis....Annika - "Snodde" förresten dina snygga blommor. Kan man lifta enbart blommor? I så fall gjorde jag just det Tack!
    Sno på du!Glad 
  • MAMMSY
    Skumpis skrev 2007-04-10 21:27:59 följande:
    Mammsy - Hihi... L knäckte just gåtan han också. Vild får det bli Han motiverade det som kraftfull och livlig Tror du kan skriva under på det. Fast du skrev över
    Jodå han e ju lille herr vild, å håller med om kraftfull å livlig som beskrivning
  • Lingonflickan
    Skumpis skrev 2007-04-10 21:15:16 följande:
    Snälla lite texthjälp pliiiiis "Du är varmare än solen, vackrare än blommorna och .... än havet". Större? skönare? Nåt annat? Tänkte skicka in till en tävling senast idag så det är bråååådis
    djupare än havet?
    Ha en fortsatt trevlig dag!
  • claudia79

Mammsy: Jag älskar också de svagt gröna papprena som finns mycket av just nu...

Annika: SÅ fina LO:S!!! Älskar din stil! Men vad var det för underbar remsa med träd och lite annat smått och gott på på "vårvärme?"

Bark: Jättefina LO:S oxå!!

Stööön! Ikväll blir det inget scrap för min del, ska alldeles strax stupa i säng och försöka sova bort eländig halsont! Men ha det så gott allihop

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket