• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Coursell

Tjejtrazan...jag slängde ur mig en fråga om det var något som kunde vara intressant eftersom jag vet en som funderar på att ev starta nåt sånt
    Scrap är ju stort just nu, men det kostar väl att fixa fram alla visningsex.....men...får väl se vad det blir av det

• Tjejtrazan
    Bark skrev 2007-04-10 21:19:07 följande:
    Tjejtrazan skrev 2007-04-10 21:13:41 följande: Sol30 skrev 2007-04-10 21:11:14 följande: Superfina lo:s alla lagt upp idag! Jaaa, självklart skulle man vilja gå på scrap-homeparty!Vaddå scrap-homeparty??? Har jag missat nåt??? Finns det?? Coursell undrade ifall någon var intresserad!! Mamma till Jasmine & Timmie
    Åh herregud, var var var Coursell??? Penga munFlört
  • Tjejtrazan
    Tjejtrazan skrev 2007-04-10 21:20:25 följande:
    Bark skrev 2007-04-10 21:19:07 följande: Tjejtrazan skrev 2007-04-10 21:13:41 följande: Sol30 skrev 2007-04-10 21:11:14 följande: Superfina lo:s alla lagt upp idag! Jaaa, självklart skulle man vilja gå på scrap-homeparty!Vaddå scrap-homeparty??? Har jag missat nåt??? Finns det?? Coursell undrade ifall någon var intresserad!! Mamma till Jasmine & TimmieÅh herregud, var var var Coursell???
    Oj du hade hunnit att skriva, men gud så spännande det låter. Vore säkert en succé...var bor denna eventuella startare??? eller blir det rikstäckande isf
  • Sol30

Liten inköpsfråga: Har en syster i USA och nu ska några av hennes vänner åka dit och hälsa på. De kan inte ta med sig så mycket hem om jag vill ha scrapsaker, så min fråga: VAD ska man satsa på att köpa då?

• Tjejtrazan
    Coursell skrev 2007-04-10 21:21:35 följande:
    Vill du gå på party ?
    Jag vill köpa scrapsaker live Penga mun, finns inget här i Småland Gråter
  • Coursell

Inte rikstäckande, det blir för mycket jobb.
    Återkommer när jag vet mer

• MAMMSY
    Skumpis skrev 2007-04-10 21:15:16 följande:
    Snälla lite texthjälp pliiiiis "Du är varmare än solen, vackrare än blommorna och .... än havet". Större? skönare? Nåt annat? Tänkte skicka in till en tävling senast idag så det är bråååådis
    Och vild som en våg på ett stormigt hav 
    Nii jag skojade bara

Tycker oxå du ska skriva nått med oändligt.. eller i den stilen
  • Bark

Annika: tack kollade och det fanns ju massor med bilder. Tror du jag kan använda mina "lånade" OH-filmer. Eller måste det vara särskillda?

Mamma till Jasmine & Timmie
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket