• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Fnyz
    pylle skrev 2007-04-11 22:15:52 följande:
    haha jag googlade också på mitt namn det här hitta jag på ett ställe Elin är en säl med hundluktdet var lite skoj ajaj nu blev det lite OT
    hahaha jag döör....
  • Moster Sandra
    Sydskåning
    Ja det är väl inte den billigaste hobbyn som lillasyster lurat in mig i men attans så kul. Och smakar det så kostar det ju sägs det..
  • Fnyz

var tvungen å googla på hanna är jag med å så här blev detför mig

Hanna är framtidens ledare
    Hanna är en vinnare
    Hanna är hetast i Umeå
    Hanna är förbundets nya kanslist
    Hanna är anti

är jäklans nöjd med mitt resultat, skillnad var de för älsklingen som fick tre stycker fredrik är Naken

• Johanna 79

Har gjort ett grattis kort ikväll! Risa och rosa gärna...
    Har skärt ut bokstäverna med min CRAFT ROBO! Bara så bra!!!

Grattis Elsa

• Skumpis

Fuskis Johanna!!! Räcka ut tunganFlört Fiiiint kort!

Natti natti.

• kanskesnart
    Fnyz skrev 2007-04-11 22:36:22 följande:
    var tvungen å googla på hanna är jag med å så här blev detför mig Hanna är framtidens ledareHanna är en vinnareHanna är hetast i UmeåHanna är förbundets nya kanslistHanna är anti är jäklans nöjd med mitt resultat, skillnad var de för älsklingen som fick tre stycker fredrik är Naken
    Provade jag med förut och hittade även "Hanna är en omplaceringsfågel" "Hanna är inte direkt tam" Och "Hanna är supersnygg"
  • kanskesnart

Rosor till alla snygga LO:s och kort och tändsticksaskar ni visat upp här idag

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket