• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • jenn79
    skumpis: jag vet faktiskrt inte MEN det borde funka med akrylfärg... Om man tvättar dom på en gång Fundersam
  • Skumpis

Jenn - Jag fick ändå inte användning för dem nu. Men jag håller med, det _borde_ funka.

• Skumpis

Ännu en fråga till er OH-proffs. Om jag kör ett helt transparent papper (utan ruggig sida) torkar _aldrig_ bläcket då eller tar det bara en himla tid? Mina Soufflé-pennor torkar konstigt nog jättesnabbt.

• jenn79
    skumpis: Så kan det gå

Måste säga tack till alla som lämnat avtryck i mmin Gb Det jag tycker är så fascinerande är att man fastnar för olika Lo´s
  • Matriark

Kollade just swescrapp och blev inspirerad av en av layouterna.
    Googlade "Eva är" och fick fram en massa roliga grejer. Sedan googlade jag min sambo, "Håkan är" och fick då bland annat fram
    "orsaken till att jag är glad om dagarna" Det var ju gulligt och passande.. Sedan började jag asgarva när jag läste:
    "Väldigt duktig på att penetrera och skapa"
    Vågar jag verkligen ha med det på en scrapsida?

• Lingonflickan
    Lingonflickan skrev 2007-04-11 21:08:57 följande:
    Vad är en swatch box?? Är det mindre storlek på pappren??
    *Puffar*
    Ha en fortsatt trevlig dag!
  • Tjej 83

sosofofie
    haha ja den va med bra. hon log ingenting alls då jag fota men sen när man tog av luvan så kunde hon skratta haha.. knepig unge..

• Matriark
    Lingonflickan skrev 2007-04-11 21:08:57 följande:
    Vad är en swatch box?? Är det mindre storlek på pappren??
    swatch är vad jag vet "prov" så det är kanske bara provpitar alltså, för att se hur papperen ser ut och inte papper man kan scrappa.
    Nu är jag ju inte säker, jag gick bara efter ordet...
  • Skumpis

Matriark - Det tycker jag absolut du kan ha med. Kanske inte en LO i barnens album om sin pappa men i ditt album Jag googlade också och fick reda på hur läcker och snygg jag är. Duktig på att dansa och grym på att hoppa längd

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket