• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Melle85

Tjohooo! Mitt ena paket kom idag med massor av skoj, nu skall här scrappas ikväll!

• Helenaj

Sydskåning: nu vet jag ju itne vart du bor i skåne, men du ska möjligtvis inte på scraprooms träff nästa fredag?? då träffar du ju massor av "scrappare nära dig" förhoppningsvis även mig men jag står på reservlistan var ju jättemånga som skulle dit!

• Örnen76
    FlowerGirl skrev 2007-04-11 17:02:26 följande:
    nu har jag gjort både kort och bokmärke    kort bokmärke
    Jättegulligt kort och bokmärke

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu har jag fotat och lagt ut några tändsticksaskar i mitt pysselgalleri
    Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Jen 82

Idag har jag varit på Skapa Hobby för att handla lite och fastnade på ett make and take. Fick ett jättesött kort gjort och fick prova på att embossa! Super kul!

Kom hem 300:- fattigare men lite papper och chipboard swirls rikare

*drar mig till örnens krypin*

• Tjej 83

örnen de va ju jättefina..
    vill med ha stämplar så ja kan göra så fina.
    svårt o välja vilka stämplar finsn ju såå många fina.

• Örnen76
    Helenaj skrev 2007-04-11 19:39:58 följande:
    Örnen: jättefina!!
    Tjej 83 skrev 2007-04-11 19:46:39 följande:
    örnen de va ju jättefina..vill med ha stämplar så ja kan göra så fina. svårt o välja vilka stämplar finsn ju såå många fina.
    Tack
    Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Flickan P
    16.första mötet.jpg

Ni "proffs"
    Risa och rosa gärna
    ♥Knorren blev vår Engla ♥
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket