• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Örnen76

paixe - söta LOs

Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Örnen76

Ville bara säga att jag har bytt nick.
    /fd NyfikenÖrn

• Tjej 83

hur lång tid tar de o få hem från Stellas?
    gått över 1 vecka nu, köpte från scrapbutiken senare, och de kom igår,
    är det för att ALLA ni köpte där med
    jaja de kommer la imorn? hoppas jag.

• Fiafisen

Å, nu har tydligen min dator crashat där hemma Sambon ringde...  Hur ska man nu ghänga med i allt? Grrr jag blir så sur... Får väl smygsurfa på jobbet mer då men visst blir man "handikappad?!?!"

• SandraK

Yes, ikväll ska jag hem till en kompis och scrappa! Det är ju så kul att scrappa tillsammans, även om det kanske blir gjort mer när man sitter själv... Och så ska vi ha en liten träff 21:a april också, så det är lite att se fram emot!

• Örnen76
    SandraK skrev 2007-04-11 15:00:24 följande:
    Yes, ikväll ska jag hem till en kompis och scrappa! Det är ju så kul att scrappa tillsammans, även om det kanske blir gjort mer när man sitter själv... Och så ska vi ha en liten träff 21:a april också, så det är lite att se fram emot!
    Skoj! Ha det så trevligt
  • Scrapmom
    SandraK skrev 2007-04-11 15:00:24 följande:
    Åh, vad roligt!

Ingen i min bekantskapskrets scrappar, så jag sitter alltid själv.
  • Örnen76
    Sydskåning skrev 2007-04-11 15:26:24 följande:
    Åh, vad roligt! Ingen i min bekantskapskrets scrappar, så jag sitter alltid själv.
    Du kan ju alltid kolla på scrappiz "scrappare nära dig"-forum om du vill hitta ngn att scrappa med.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket