Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

Klassiska FL-repliker!

Julias mamma: Klart att du ska låta din pojkvän gå iväg. Han måste ju också få ha ett eget liv. Men först ska du utrusta honom med mobiltelefon, personsökare och walkie-talkie och han måste lova att höra av sig till dig var 15:e min, var 3:e om du skulle börja få värkar.

Lycka till med kvällen och...*ett gäng styrkekramar*

• Fröken Sophia

etanol: Klart att du kommer till helvetet. Själv har jag gjort listor för flera månder framåt vad som händer i skolan, på dagis och hemma så att jag inte kommer att missa något. Tips kanske inför framtiden.

• Fröken Sophia

etanol: Nej det var inte elakt, bara ärligt, förlåt om du tog illa upp, men man måste tåla att få höra sanningen ibland, särskilt från andra som vet bättre, kan bättre och ÄR bättre.

• Fröken Sophia

Hjälp vad jag gillar den här tråden!!! )

• Fröken Sophia

mamman Linda *skrattar så jag gråter* Faaaan va underbart..livet går alltså vidare även när man har barn!! Du är hur normal som helst!

• Fröken Sophia

13 år emellan: Vaa?? Har du inte med en webcam så att vi kunde följa förlossningen via nätet??

• Fröken Sophia

C2H5OH: Japp det är jag, dessutom är jag oerhört ödmjuk...

• Fröken Sophia

Skickar *styrkekramar* till Julias mamma efter tjorvisens elaka påhopp

• Fröken Sophia

Hjälp! Snabbt svar behövs! Jag borde jobba nu, men kan inte slita mig från FL. Är jag onormal?

• Fröken Sophia

13 år emellan: Usch ja, det har hänt mig med och alltid efter att min sambo och jag bara har "gosat" lite. Jag kollade med mvc, men de kunde inte hjälpa mig, kanske någon annan här har svaret?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!