• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • poesi

alltså. jag kan inte göra annat än skratta.
    det här är verkligen typiskt FL

(trots att även jag har startat en tråd där folk gissar hur gammal jag är,
    men vafan, det är roligt ju )

• Ania

Varför vill ingen svara på mina inlägg HATAR alla mig eller?

• pluttmaja

winnertaco: men det förstår du väl! alla som har barnvakt, barnflicka odyl e riktigt hemska personer!! om du vill göra något själv så får du vänta till barnet har flyttat hemifrån.

• Laire
    Ania skrev 2007-01-31 21:52:16 följande:
    Varför vill ingen svara på mina inlägg HATAR alla mig eller?
    Men inte hatar vi dig *styrkekramar*

Vaddå, tror du alla andrafinns här för att göra dig till viljes? Väx upp! 
    Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Nyfiken gul

Jag har mens om två veckor, har inte haft ägglossning ännu och det kliar på stortån - kan jag ändå vara gravid?

Jag är på bim -11 och testet visar negativt - är det något fel på testet?

Jag har tänt en tusenwattslampa, skalat av hela ytterhöljet, plattat ut testet, vinklat det i 180 grader och spottat på det - visst är det ett plus? Titta i mitt galleri...

Jag har ägglossningsflytningar, äl-testet visar utslag och jag har en blödning, och jag o min kille hade oskyddat sex igår och nu ångrar jag mig - kan jag ha blivit gravid?

• Winnertaco
    pluttmaja skrev 2007-01-31 21:53:36 följande:
    winnertaco: men det förstår du väl! alla som har barnvakt, barnflicka odyl e riktigt hemska personer!! om du vill göra något själv så får du vänta till barnet har flyttat hemifrån.
    Ja, jag har börjat inse det nu. Mitt barn kommer antagligen att få stora men av att det har varit ifrån mig en timme när hon bara är en månad gammal. Jag ångrar mig redan djupt, men har sett till att hon får gå hos en baby-psykolog som analyserar hennes skrik för att vi ska kunna bearbeta denna hemska upplevelse på bästa sätt *himlar med ögonen*
    Johanna 061223
  • Laire

Nyfiken gul -> Visst är det ett plus! Och ett plus är alltid ett plus. Grattis till bebben!

Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Laire
    Winnertaco skrev 2007-01-31 21:57:15 följande:
     Jag ångrar mig redan djupt, men har sett till att hon får gå hos en baby-psykolog som analyserar hennes skrik för att vi ska kunna bearbeta denna hemska upplevelse på bästa sätt *himlar med ögonen* Johanna 061223
    Men inte kan ni ta henne till en psykolog! Då blir det bara mer fel på henne!
  • pluttmaja

winnertaco: tur att ni har taigt tag i det redan!! hört att folk i vissa trådar anmäler folk till sociala för alla konstiga saker och att de är anonyma för att inte riskera vännskapen.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!