• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • eisa

Är det okej att amma sin sjuåring?

- Nej, incest!!!
    - Vaddå incest?? Då kan jag säga att du misshandlar ditt barn som TAR IFRÅN det bröstet i förtid!!!

• eisa
    xxmeyaxx skrev 2007-01-31 21:37:03 följande:
    "Vem har gett dig rätten till att leka Gud?! ""Neeej, TS. Gör inte abort! Jag vet att det måste kännas jobbigt och man vill helst inte föda sin våldtäktsmans barn, men snälla.. Tänk på att det är ett liiiiv i din mage. Så fort du ser barnet kommer du att älska det och inte ha några bekymmer alls.." När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • Laire

Jag använde inte bedövning under förlossningen. Det är ju det mest naturliga och vackra som finns! Man lär också verkigen känna sin kropp, alla borde göra så!

Menar då inte att förolampa alla som valt bedövning.

Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Linda1976

Var kan jag köpa klädmärket si och så på nätet??

GOOOOOOOOGLA för jävelen!!!

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • eisa
    Linda1976 skrev 2007-01-31 21:39:51 följande:
    Var kan jag köpa klädmärket si och så på nätet?? GOOOOOOOOGLA för jävelen!!! A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
    hahahahaaha
  • eisa

Huuuuuuuuur kan man göra abort? Det är MORD!!!

Inte för att jag vill skuldbelägga någon...

• Ania

xxmeyaxx

"Vem har gett dig rätten till att leka Gud?! "

"Neeej, TS. Gör inte abort! Jag vet att det måste kännas jobbigt och man vill helst inte föda sin våldtäktsmans barn, men snälla.. Tänk på att det är ett liiiiv i din mage. Så fort du ser barnet kommer du att älska det och inte ha några bekymmer alls.."

Ha ha mitt i prick!!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!