• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Belana

Min man gör ALDRIG något hemma och jag orkar inte mer...

Nej, nu måste jag laga mat, stryka, massera hans fötter, tvätta, dammsuga innan jag lägger mig, så hej då!

• Zaria

"Den där statestiken kan då rakt inte stämma, för min morbrors fasters kusin ammades i 10 år minst och är alltid sjuk J*la ammningshysteri i detta landet"

• T a m m y

Vad snackar ni om? Jag har ALDRIG hittat dessa trådar,måste leta febrilt efter den nu.Blir så nyfiken !!!

Regel nr.1 jag har alltid rätt.Regel nr 2, om jag mot förmodan skulle ha fel gäller regel nr 1.
  • Laire
    Belana skrev 2007-01-31 21:43:44 följande:
    Min man gör ALDRIG något hemma och jag orkar inte mer...Nej, nu måste jag laga mat, stryka, massera hans fötter, tvätta, dammsuga innan jag lägger mig, så hej då!
    Åh, min man hjälper alltid till hemma. Och bra med barnen är han,och bra lön,och fint hus,och han gör aaaaaallt för mig.
    Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Zaria

-Min pojkvän hjälper aldrig till hemma, dessutim tror jag han är otrogen då det ringt ett par okända nummer på hans mobil...

Enhålligt svar: "DUMPA" "Ut med honom" "skitstövel till karl"

• Winnertaco

"Vi är hemskt jämställda, i förrgår bytte min man en blöja. Okej, jag kanske gör det mesta, men det är för att jag VILL, min man är inte intresserad av att tvätta fönster"

Johanna 061223
  • pluttmaja

folk som puffar efter ca tre sekunder efter att de har startat en tråd

• Belana

Hur kan du ha en babybjörnsele? När det finns bärsjal???

• Laire

Min tjej låg med min bästa kompis, sedan slog hon mig och klippte sönder alla mina kläder.

Men tänk på din tjej, hon måste ha ett helvete med dig om hon drivs till det där!

Har du tänkt på att stötta din flickvän, hon mår ju dåligt!

Vadfan skriver du här för? Stötta din tjej istället, jobba på förhållandet!

Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Winnertaco

För att inte tala om:
    "Nu har du skaffat barn, så nu är du en hemsk, hemsk människa om du tror att du ska kunna behälla ett enda av dina intressen eller ha någon tid för dig själv (inte kan svärmor passa bebisen en timme medans du går och simmar, det förstår du väl?). Vad är du förresten för mamma som sitter på FL istället för att betrakta din bebis medans den sover, den kan ju sluta andas för tusan"

Johanna 061223
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!