• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Nyfiken gul

och för att inte tala om dom klassiska trådarna där man undrar om man hamnat mitt i veckorevyns frågespalt för 14-åringar....

kan man bli gravid av toalettringen om det ligger sperma kvar?

min kille o jag kysstes med kläderna på och nu är jag så orolig för att jag är med barn...

det sparkar i min mage - är jag gravid? Har haft regelbunden mens sista halvåret o jag har inte haft sex på 9 månader...

• Winnertaco

Laire
    Nej, är det sant?!?! Nä, nu går jag och hänger mig, allt jag gör blir fel! Jag borde aldrig ha skaffat barn!

Johanna 061223
  • Ania

Jag är gravid i v5+3 var ute och festade förra året kan jag ha skadat fostret?

• Nyfiken gul

jag luktade på en Brieost förra veckan - kan jag få missfall nu?? *orolig*

• pluttmaja

är det fel att ha tagit spermierna som killen sprutade på min mage (detta gjorde han för att jag inte äter piller o vi inte vill bli gravida) o föra in dem i mig när han tittar bort??

Helt allvarligt så såg jag detta för ett tag sedan i en tråd!!

• Winnertaco

"Jag är så arg på försäkringskassan, NU kommer de och säger att man inte kan få föräldrapenning på dagarna och jobba på nätterna, jag som gjort detta i ett halvår nu. NU kräver de tillbaka pengarna och hotar även med att polisanmäla mig. Stackars mig, jag visste inte att man var tvungen att ta reda på sånt här SJÄLV!"

Johanna 061223
  • Trinitario

TS:Jag hade BIM i går, har en blödning och undrar om jag är gravid, känner hur det bubblar i magen och så är jag jätte sugen på cocacola.

(TS får 16 stycken -Nej antagligen har du fått mens)

TS:*Puffar* Någon mer som kan svara?

Satan skadar dig själv och personer i din omgivning!
  • eisa

Varför frågar du om du inte vill ha ärliga svar???

• malachis mamma

"Varför frågar du om du inte vill ha ärliga svar??? "

Klockren!!!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!