• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    Nyfiken gul skrev 2007-02-02 15:03:17 följande:
    vi får inte glömma alla hysteriska fruntimmer i kategorin "kroppsligt"hjälp jag kissade på en offentlig toalett kan jag ha fått aids?Jag skar mig i fingret igår o det är idag svällt o blått -kan jag ha fått lepra?jamen.... dramaten nästa eller?? Varför tror man genast att det är det VÄRSTA man råkat ut för?Är det inte lika spännande att visa ett finger för kompisen o säga att man klämde sig eller vad handlar det om??
    Hehe såg precis en likande fråga om HIV
    Screw you guys, I'm going home
  • morsa06

Det mest skrattretande jag har sett är folk som förespråkar att könsstympa sina bebisar delvis för att man minskar riskerna att sprida HIV/Aids

??

Så vitt jag vet så tror jag inte att spädbarn förstår sig på sex över huvudtaget!

Riktigt sjukt men ändå skrattretande!

• Göteborgsbruden
    morsa06 skrev 2007-02-02 15:06:54 följande:
    Det mest skrattretande jag har sett är folk som förespråkar att könsstympa sina bebisar delvis för att man minskar riskerna att sprida HIV/Aids??Så vitt jag vet så tror jag inte att spädbarn förstår sig på sex över huvudtaget!Riktigt sjukt men ändå skrattretande!
    Ja precis, såg ett avsnitt på Bullshit när dem tog upp just det. Att såna som var omskurna skulle ha mindre risk för HIV o så... Blir så jävla förbannad!
  • Jossebell

lite gulliga och naiva klassiker;

"Hej jag är ny här och tänkte presentera mig"

"är jag välkommen hit fast jag inte väntar barn för jag har inte ens någon kille"

omöjligt att svara på trådar;

"hur gammal är den övregränsen för att bli mamma"

"hur ofta ska man ha sex"

"hur stor är sannorlikheten att jag får en flicka även denna gång"

• Jossebell

Jag har liiiiite problem med alla renlighetsnissar.

byter inte ni handduk efter varje gång den används?

Kastar trosorna varje dag eller använder trosskydd

Byter lakan varje dag

Går aldrig på offentlig toalett

livsfarligt att kissa i duschen

badar sina barn varje dag

kör med klorin i badrummet varje dag

dammsugar varje dag

tvättar barnen leksaker minst en gång i veckan

• Göteborgsbruden
    Jossebell skrev 2007-02-02 15:08:54 följande:
    lite gulliga och naiva klassiker;"Hej jag är ny här och tänkte presentera mig""är jag välkommen hit fast jag inte väntar barn för jag har inte ens någon kille"omöjligt att svara på trådar;"hur gammal är den övregränsen för att bli mamma""hur ofta ska man ha sex""hur stor är sannorlikheten att jag får en flicka även denna gång"
    Ja.. hmmm det är ju inte så att det är olika för alla hurvida det blir en pojke/flicka lr hur ofta man ska ha sex för att bli gravid. Vissa blir ju det även om de bara haft sex 1 gång på en månad.. Superfertil då kanske men ändå..

Kan ju lika gärna fråga kommer du ihåg hur det var att ligga i din mammas mage?? Oöjlig liksom
  • Göteborgsbruden
    Jossebell skrev 2007-02-02 15:11:26 följande:
    Jag har liiiiite problem med alla renlighetsnissar.byter inte ni handduk efter varje gång den används?Kastar trosorna varje dag eller använder trosskyddByter lakan varje dagGår aldrig på offentlig toalettlivsfarligt att kissa i duschenbadar sina barn varje dagkör med klorin i badrummet varje dagdammsugar varje dagtvättar barnen leksaker minst en gång i veckan
    heheh renlighets freaks lr
  • Bekali

sen får vi inte glömma alla "moraltanter" som ska vara så himla präktiga dem vet precis allting bäst när de gäller tex barnuppfostran.... dem vet precis hur dem ska hantera sina barn i olika situationer....

men undrar , när de väl kommer till kritan dvs i hemmasituationen, tror ni en förstabarnsmamma aldrig gjort ett enda misstag i uppfostrandet av sitt barn?! eller flerbarnsmamma med för den delen....

tror ni den mamman överhuvudtaget skulle våga erkänna att barnet fick sina föräldrar till bristningsgränsen... en sån bekännelse skulle jag vilja se på fl....

haha sånt förekommer inte bland föräldrarna här... fl:are är ju och förblir FELFRIA!

• morsa06

Bekali - Självklart är alla FL:are felfria! Alla har rätt och alla är bäst på ALLT!

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-02 15:13:17 följande:
    sen får vi inte glömma alla "moraltanter" som ska vara så himla präktiga dem vet precis allting bäst när de gäller tex barnuppfostran.... dem vet precis hur dem ska hantera sina barn i olika situationer....men undrar , när de väl kommer till kritan dvs i hemmasituationen, tror ni en förstabarnsmamma aldrig gjort ett enda misstag i uppfostrandet av sitt barn?! eller flerbarnsmamma med för den delen....tror ni den mamman överhuvudtaget skulle våga erkänna att barnet fick sina föräldrar till bristningsgränsen... en sån bekännelse skulle jag vilja se på fl....haha sånt förekommer inte bland föräldrarna här... fl:are är ju och förblir FELFRIA!
    Precis men nej alla på FL är ju heeelt felfria (kan dem ju få tro, mohahahahaha!!!)
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!