• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Bekali

om det nu finns så bra kunniga människor på fl... så bra att man inte behöver ta kontakt med sjukhus,psykologer o vad de än må vara... för fl:are är ju så himlans bra o duktiga...... helt enkelt bäst på allt som rör familjeliv, sjukdomar,graviditeter, barnuppfostran m.m

vilka är de då som kommer med dessa "korkade" frågpr?!

blonda fl:are tro?!

• morsa06

Botilda - Så ser man många som skriver och så får man påhoppet en sekund senare: Ex på trådstart: Jag gillar äpplen, inte för smaken eller färgen utan för formen.

Påhoppet lyder: Jaha!! Vad är det för fel på röda äpplen då?

Nu finns det ju inga trådar om just äpplen men bara principen!

• Chilimon

Jävligt bra fråga Bekali, eller sånna som är "nybörjare" på FL kanske?

Allt är ju relativt
  • Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-02 14:57:51 följande:
    om det nu finns så bra kunniga människor på fl... så bra att man inte behöver ta kontakt med sjukhus,psykologer o vad de än må vara... för fl:are är ju så himlans bra o duktiga...... helt enkelt bäst på allt som rör familjeliv, sjukdomar,graviditeter, barnuppfostran m.mvilka är de då som kommer med dessa "korkade" frågpr?!blonda fl:are tro?!
    Antagligen
    Screw you guys, I'm going home
  • after eight

Ha ha! Vilken underbar tråd!!

Just nu blir jag så trött på:

"Gissa min mage! Vad tror ni, kille eller tjej?" Öhhhh....jag tror.....BEBIS!

Eller:

"Hjärtljud, kille eller tjej?" Öhhh...jag tror...frisk BEBIS!!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • morsa06

att inte läsa ordentligt alltså, kanske ingen som fattade vad jag menade men

• Chilimon
    morsa06 skrev 2007-02-02 14:58:34 följande:
    Botilda - Så ser man många som skriver och så får man påhoppet en sekund senare: Ex på trådstart: Jag gillar äpplen, inte för smaken eller färgen utan för formen.Påhoppet lyder: Jaha!! Vad är det för fel på röda äpplen då? Nu finns det ju inga trådar om just äpplen men bara principen!
    JAHA, och vad är det för fel på den här tråden då????!!!

*ironi*
    Allt är ju relativt
  • Göteborgsbruden
    after eight skrev 2007-02-02 15:00:05 följande:
    Ha ha! Vilken underbar tråd!!Just nu blir jag så trött på:"Gissa min mage! Vad tror ni, kille eller tjej?" Öhhhh....jag tror.....BEBIS!Eller:"Hjärtljud, kille eller tjej?" Öhhh...jag tror...frisk BEBIS!! Kroppen är allt en bra konstig manick!
    Jag tror att det är ett bältdjur i din mage, kön: hemafrodit!
    Screw you guys, I'm going home
  • Bekali

mmm... eller... undrar... var jag oxå så korkad då jag var gravid?! det kanske har nåt med bebisens hormoner att göra....

det liksom ställer till tänkandet , och mamman får svårt o se de självklara ... liksom...

• Nyfiken gul

vi får inte glömma alla hysteriska fruntimmer i kategorin "kroppsligt"

hjälp jag kissade på en offentlig toalett kan jag ha fått aids?

Jag skar mig i fingret igår o det är idag svällt o blått -kan jag ha fått lepra?

jamen.... dramaten nästa eller?? Varför tror man genast att det är det VÄRSTA man råkat ut för?
    Är det inte lika spännande att visa ett finger för kompisen o säga att man klämde sig eller vad handlar det om??

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!