• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Winnertaco

Ja, absolut Eisa. Du behöver absolut inte ringa en läkare nu när vi talat om för dig vad som är fel!

Ni skriker min bebis. Tror ni att jag bör ta upp henne, eller lär hon sig att få det hon vill bara genom att skrika då? Magkänslan säger mig att jag bör ta upp henne, för hon vill nog känna lite närhet och värme, men jag vill veta vd ni tycker först, så att jag inte gör nått dumt!

Johanna 061223
  • pluttmaja

ta inte upp henne!! e du inte klok,, då kan du ju inte vara kvar på fl o snacka skit med oss

• Velour

Eisa,

jag tror att du är gravid!
    GRATTIIIIS!!

hahahahahha

• Nyfiken gul

vi får inte heller glömma relationstrådarna där tjejen kan vara hur elak o puckad som helst mot sin sambo - men vill ha råd angående att han kallade henne pucko...

Jag slog honom hårt, skalperade honom, körde mobilen i micron, klippte sönder alla hans kläder, stampade på hans hamster och kallade hans mamma för harpa - o han sa pucko till mig - vad ska göra?

ett av svaren : men du tjejen, klart att han kallar dig pucko om du behandlar honom som skit. det är inte du som ska lämna honom - det är HAN som ska lämna DIG!

ts svarar upprört: gud vad elak du är *gråter* - varför fattar ingen att han är elak mot mig? *gråter lite till*

lite längre ner svarar ts igen: varför är alla så elaka mot mig? *jättelessen nu*....  trodde man skulle få stöd här...

• eisa
    Velour skrev 2007-02-04 18:30:09 följande:
    Eisa,jag tror att du är gravid!GRATTIIIIS!!hahahahahha
    ja mensen har faktiskt gått över 15 minuter!

måste man ha haft sex för att vara med barn?
  • eisa
    Nyfiken gul skrev 2007-02-04 18:30:44 följande:
    vi får inte heller glömma relationstrådarna där tjejen kan vara hur elak o puckad som helst mot sin sambo - men vill ha råd angående att han kallade henne pucko... Jag slog honom hårt, skalperade honom, körde mobilen i micron, klippte sönder alla hans kläder, stampade på hans hamster och kallade hans mamma för harpa - o han sa pucko till mig - vad ska göra?ett av svaren : men du tjejen, klart att han kallar dig pucko om du behandlar honom som skit. det är inte du som ska lämna honom - det är HAN som ska lämna DIG!ts svarar upprört: gud vad elak du är *gråter* - varför fattar ingen att han är elak mot mig? *gråter lite till*lite längre ner svarar ts igen: varför är alla så elaka mot mig? *jättelessen nu*....  trodde man skulle få stöd här...
    hahaahahahahaahaha!!
  • Bekali

Eisa, näää... jag har hört talas om jungfru maria... och heliga anden... kan ju vara det du råkat ut för om du inte haft 6.... =))

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!