• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Velour

Detta är inget jag läst personligen i nån tråd, men ville bara ge en bild på hur folk hoppar på varann o hur missförstånd lätt uppstår.

• Velour

Bekali,

eller hur? Vissa fattar inte att bästa svaren alltid kommer från den personen de är med..

• Bekali

sen får du inte glömma... nää sluta vad taskig mot ts hon behöver ju stöd ju.....

nästa svarar *jävla moralkärring*

• vildamamma

puff puff me massa styrkekramar!!!!

♡ BF 28/2 ♡
  • pluttmaja

jag dör... men nu har jag läst massa andra trådar.. o jag har kommit framtill detta..

När man är gravid o medlem på FL så MÅSTE man sluta med allt man gjorde innan, njut inte av livet o vara bara så tråkig du kan. var elak o bitter. o det viktigaste av allt:tyck synd om dig själv!!!

(o var så elak du bara kan mot sin sambo/man!!)

• Winnertaco

Pluttmaja
    Och när du sedan fått barn så måste du koncentrera dig på barnet och bara barnet. Träna, gå på bio eller ta en öl med dina bästa vänner en lördagskväll är det bara dåliga, hemska mammor som gör!

Johanna 061223
  • B i t c h

vill spy på alla styrke kramar

Jag är inte som du...... VIlken tur för dig.. eller otur ... välj själva =)
  • pluttmaja

då kommer jag bli en hemskt dålig mamma.. o efter en viss diskussion på en annan tråd så kommer jag bli en ännu hemskare mamma för att jag VÄGRAR använda ordet snippan...

Men jag har förstått att man absolut inte ska träna o äta nyttigt som blivande mor, för då kan man inte senare sitta här o klaga på hur man ser ut o hur fet man är pga att man gick upp 50 kilo under graviditeten pga allt godis o alla pizza

• pluttmaja

o bio måste vara jättefarligt, där kan det ju vara hemskt högt ljud ibland.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!