• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Bekali

yes och...

vad är du för en konstig mamma... va, har du inte rosa kläder med glitter o fjärilar och blommor på din lilla pojkbebis.....

• Bekali

hehe mmm... tror jag med... vettigt folk sover...*asg* men vaddå de är ju lördag o jag är ledig *njuter*

• Missing Wolf

Hehe, sitter här och skrattar så jag nästan dör.

Ord ger livet meningar
  • Bekali

du jag har en böld i arslet... tror du det kan vara cancer?

• Velour

Bekali,

ooooh! Den var bäst!! hahahhahah!

Sen måste lillkillen ha en liten rosett på snoppen oxo..På det sättet blir han väl mer jämställd.

• Velour

Nä, nu blev jag för mycket...man skulle ju inte direkt kritisera..Sorry..

Hmmmm...måste tänka ut nån klassiker istället..

• Bekali

ja, för självklart ingen blöjja för det vore ju rent av förkastligt om nån skulle tro han var en flicka... bara för att han har lite rosa glittriga tröjjor på sig.... eller... det kanske e därför dem uppfunnit de där namnskyltarna man sätter på barnvagnen... nu kom jag på vad den är till för *asg*

• Velour

-Ska det vara rakad mutta eller inte?

Sen när har det blivit nån trend med hur muttan ska se ut? Ska det inte vara helt individuellt?

• Bekali

mmm ungefär lika dumt som en annan fråga jag läste... hur gillar ni killar att bli avsugna, hela inne, bara toppen är det viktigt för er att ni får komma i tjejjens mun...? öööh... de kan inte se lite olika ut då från kille till kille tro? och är det dumt o fråga den man har sex med hur just han vill ha det?

• Velour

TS: Jag vill ha hjälp med att sluta amma. Hur gör man?

Svar: Du är en DÅLIG mamma!

TS: Fan, vad taskig du är! Måste du ta till personlig påhopp?

Svar: Tål du inte att andra har andra åsikter än dig? Om du inte kan acceptera andras åsikter så har du inget här att göra!

och det omvända..

TS: Jag vill ha hjälp med att sluta amma. Hur gör man?

Svar: Jag har ingen aning egentligen, men blev nyfiken på orsaken till varför du vill sluta amma.

TS: Vad fan menar du? Att jag är en dålig mamma, eller? O om du inte har nån aning, vad fan gör du i min tråd då??

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!