• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Arvid06Allis09

Inlägg i stil med: "Vi har BARA 10000 kvar när allt är betalt, hur ska vi klara oss???"

Ehh, dagens i-landsproblem eller??

• trasslig

Kan inte alla skriva listor över vad ni äter i veckorna för vi har ganska ont om pengarna bara några miljarder..

varpå några svarar: ja men blodpudding, varma mackor, spagetti m. köttfärssås, blabla..

ts: BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ NORMAL MAT JU

• seham

en klassiker idag är nog: Kan man bleka analen??

• CowboyGirl

eller Anna nicole är död!!!

---------------------------------------------

Var inne och kollade under nyheter, oj, där är det mååååånga trådstartar om Anna Nicole...

När man ser att det finns massa, varför starta en ny????

• morsa06

Anna nicole? Är det någon här på FL eller?? *nyfiken*

• Bekali

om jag önska tillräckligt mycket kan jag bli gravid då, trots spiralen... vågar inte ta ur den för vad skulle sambon säha, han vill ju inte ha fler.... så det jag gör är hoppas, trots prevmedel, funkar det tror ni?

• morsa06

åhh, så tråkigt.. *skickar styrkekramar till hennes anhöriga*

• LillFrida

"Jag vill såååå gärna ha en bebis, för jag är så nyfiken på hur den skulle se ut! Jag är 20 ochetthalvt och går på soc. bidrag, bor nästan själv (lånar mina föräldrars husvagn på tomten) och har nästan en pojkvän, hen är gift men han säger att han ska skilja sig.
    Och alla ni som ska vara taskiga och säga emot bara för att göra mig lessen kan väl skaffe ett liv, jag vill bara ha uppmuntrande kommentarer av folk som tycker precis som mig, annars blir jag jättearg och vägrar svara på era inlägg!!"

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!