• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Halv zigenare

Random Thread:

"...så vad tycker ni om detta?"

"Näh, jag håller faktiskt inte med dig. "

"Jag vill inte ha den här diskussionen med dig."

• trasslig
    Arvid06Allis09 skrev 2007-02-13 17:20:48 följande:
    Den eviga frågan som dyker upp i var och varannan tråd:"Kevin, WT-namn eller inte??" Vaddå WT?? Allvarligt talat, känns mest som att det har blivit påhittat här inne på FL för att de som anser sig bättre än andra ska kunna klanka ner på folk... (Ja, jag vet att uttrycket finns utanför FL men ibland så...) Dessutom får väl folk döpa sina barn till vad de vill? *suck*
    Ja alltså, majoriteten här inne är väl 25+ och jag trodde att det var vi yngre generationen som använde det uttrycket men icke sa nicke. White trash e man ju om man inte har Brio Nova, ens barn heter Maria-Louise och Adolf och kan skriva alfabetet på alla språk (inklusive arabiska)

japp japp white trash e vi nog allihopa isåfall
  • trasslig

jag e ju adlig för i helvete.. har du aldrig läst en bok i hela ditt liv va stumpan? du e så wt

• Nbottning

"inte för att jag är rasist men...."

• Wallstone

"Forskning visar...."

"ENligt Wikipedia/susning är det så här att...."

"HAr du en länk till den källan?"

Run for your life
  • Bekali

va jag tror vi har troll här... trolleri trollera här har ni min stav *muhahahahaaa*

• Jossebell

detta med namn föranleder många reaktioner.

Vad ska jag döpa min son till så han inte heter som alla andra?

Tja, enligt statistik ska du nu satsa på 40-talistnamnen Kjell, Börje mfl. (brukar inte få någon medhåll att det var bra tips)

Jag vill ha tips på gamla fina namn

Tja, det finns många gamla namn, ta fram bibeln så har du en hel radda. Eva, Anna o Maria där har du några hållbara.

• morsa06

Jag tror att föräldrar i allmänhet mår bra av att kunna lämna ifrån sig barnen ibland (observera tror)

svaret: Hur kan du veta det då? Ta fram fakta som tyder på det!! Tycker inte att man ska yttra sig om saker man inte vet!

• Winnertaco
    morsa06 skrev 2007-02-14 14:43:04 följande:
    Jag tror att föräldrar i allmänhet mår bra av att kunna lämna ifrån sig barnen ibland (observera tror)svaret: Hur kan du veta det då? Ta fram fakta som tyder på det!! Tycker inte att man ska yttra sig om saker man inte vet!
    "Jo, jag utgår från mig själv och JAG mår i alla fall bra av att lämna ifrån mig mina barn ibland"
    "Ja, men du måste vara känslokall, varför skaffade du barn om du ändå inte vill vara med dem? Har man skaffat barn måste man avstå från allt man tidigare gjorde."
    Johanna 061223
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!