• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • seham

religionstrådarna: ''visa mej var jag ahr skrivit det?''
    och så är det över 400 inlägg....

• Ela

Efter att inte ha fått de svar som förväntats...

TS: "Nu lämnar jag denna diskussion."

För att sedan dyka upp igen efter sju inlägg...

Livet är underbart - men blir ännu bättre om vi blir fler
  • Stargirl

" Vi har de bästa vagnen xxxx den är helt underbar. Rekomendarar verkligen. Vi har ännu inte använt den ute den står i vardagsrummet och bebisen är inte född men vagnen är verkligen hur bra som helst"

Nu är hon här. Lilla M
  • Arvid06Allis09

"Min bäbis är två veckor å kan varken stå eller gå än, har inte lärt sig alfabetet å kan inte heller spela piano än, är det nåt fel?????"

• Arvid06Allis09

Den eviga frågan som dyker upp i var och varannan tråd:

"Kevin, WT-namn eller inte??"
    Vaddå WT?? Allvarligt talat, känns mest som att det har blivit påhittat här inne på FL för att de som anser sig bättre än andra ska kunna klanka ner på folk... (Ja, jag vet att uttrycket finns utanför FL men ibland så...) Dessutom får väl folk döpa sina barn till vad de vill? *suck*

• Winnertaco

"Om man inte köper en ny fin vagn till sin bebis så älskar man inte sitt barn. Dessutom är en ny vagn STATUS, så om jag köper Emmaljungas senaste dyraste modell tror alla att jag har pengar i alla fall!"

Johanna 061223
  • Stargirl
    Winnertaco skrev 2007-02-13 18:30:06 följande:
    "Om man inte köper en ny fin vagn till sin bebis så älskar man inte sitt barn. Dessutom är en ny vagn STATUS, så om jag köper Emmaljungas senaste dyraste modell tror alla att jag har pengar i alla fall!" Johanna 061223
    Ja men det kan oxå låta så här.

Om man köper det dyraste vagnen så tror man att man är bättre än alla andra. Därför köper jag Modi för att de är prisvärda.
    Nu är hon här. Lilla M
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!