• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • snartfaster

Firar man alla hjärtans dag så är man inte kärleksfull och romantisk någon annan dag utan lever i ett för övrigt kärlekslöst förhållande. Firar man inte alla hjärtans dag är man oromantisk och lever i ett kärlekslöst förhållande.

• snartfaster

alla barn som är oplanerade är ovälkommna och kommer att bli oälskade, därför är det för det första livsviktigt att du berättar att du planerat barnen, annars kommer alla att anta att du inte älskar dem och för det andra så får du inte andas något om att du haft oskyddat och i samma mening uttrycka dig om att ifall det blir så blir det och då gör det inget, men att du hoppas att det inte blev något för att det egentligen inte passar superbra just nu, får då är det en indikator på att du absolut inte vill ha ett eventueltl barn och kommer att avsky det som pesten.

• anmob

1 vet inte om detta kommit upp tidigare för jag har inte läst tråden.
    2 Passar de här namnen ihop.

• Sussi N

Kost och motion:
    1234st trådar om :
    Ska vi gå ner i vikt tillsammans till jul, nyår, sportlovet, påsken, midsommar, allahelgona?
    Gi-tråden
    Nutriletttråden
    Cambridgetråden
    Bada i vassen? Tråden
    Osv osv i det oändliga....
    Inget om motion, förutom detta eviga promenerande.

Hittade iallafall en som struntade i att hålla dieten den här veckan för att hon hade en inflammation i ögat...och?

• Sussi N
    NinaFina skrev 2007-02-15 16:15:54 följande:
    Snälla hjääälp mig! Jag har försökt bli gravid i över en vecka och det har inte lyckats. *gråter*Jag kommer aldrig att kunna få barn... Vad ska jag göra? Kanske ska tillägga att jag är jättegammal, jag är 27 år. Är det kört nu för mig? Lycklig tvåbarnsmamma till Elin född -96 och Isak född 23/10-06!
    Stackare jag vet hur det är fick själv hålla på i minst tre dagar och sen ta 75st gravtest, men jag skickar en STYRKEKRAM
  • Göteborg
    Idannika skrev 2007-02-15 14:14:12 följande:
    Göteborg: förmodligen! ALLA vet ju att det inte finns en enda straight kille som är modemedveten och har en nära killkompis!
    Jag visste det! *gråter* Ska jag lämna honom eller operera om mig till kille?
    Shut up when I'm talking to you! You hear me? Answer me!
  • TEDDEN

Min man porrsurfar vad skall jag göra? Vi har ju barn ihop. *gråter*

• Loviset

Ni, mina vänner, har räddat min sömnlösa natt! :D
    Tack för helvete!

• SkåneP

- Det finns för lite män på FL. Kan man inte göra något åt det tro?
    - Tja...det finnns ju 'Pappagruppen' där bara män kan skriva.
    - Va?!? Är det sÅ? Gud va orättvist! Då borde det ju även finnas ställen där bara kvinnor kan skriva! *ARG*
    - Och det lockar hit män därför att....?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!