• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • snartfaster

Allt utom det som har med mig att göra är WT

• Zimlis

Jag har nackspärr (tyvärr är den delen sann) - tror ni jag kan vara gravid??

• SkåneP

Jag har två frågor:

1. Jag misstänker att min sambo håller på och porrsurfar. Finns det något sätt där jag kan se vilka sidor som besökts? *orolig*

2. När jag söker, t.ex. på Google, visas en lista över vilka ord som jag tidigare sökt på. Hur tar jag bort den listan? Vill hålla det lite hemligt *ler*

• Idannika

Vart har min mens tagit vägen?

Förmodligen till Södertälje....

• teomommy

Utrop som "Guh vad OANSVARIGT" i största allmänhet.

Min unge hostade till men gick till dagis ändå.
    Jag har serverat fiskpinnar två dagar i sträck.
    Jag gav lite ersättning vid nåt tillfälle under amningsperioden.
    OSV.

Förfärande OANSVARIGT blir det ofta då!

• Idannika

Vad har ditt barn på sig idag?

Öh... kläder?!

• Göteborg

"Min man är modemedveten och hans bästa vän är kille. De står varann jättenära. Är han bög?"

Shut up when I'm talking to you! You hear me? Answer me!
  • snappi81

Kan inte komma på nåt just nu för jag ligger dubbelvikt av skratt!! helt klart den roligste tråden på länge!!

• Idannika

Göteborg: förmodligen! ALLA vet ju att det inte finns en enda straight kille som är modemedveten och har en nära killkompis!

• morsa06

Det är lite småkul när folk ödslar tid på att starta trådar när dom tror att förlossningen sätter igång..

"det började rinna en massa vatten ur mig i natt, jag är i vecka 40+3,  kan det vara fostervatten? Ska jag ha barn nu??"

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!