• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Zimlis

morsa06: Äsch de har helt enkelt kissat på sej

• Zimlis

Eller oxå: Såklart du ska ha barn - är du inte på sjukhus inom 5 min så kommer du o missa hela förlossningen

• morsa06
    Men ring då för guds skull till förlossningen!! Om inte för Guds skull så gör det då för din och bebisens skull!!

Att man ids göra en tråd då man tror att vattnet gått!? Det är väl det absolut sista man tänker på i det läget?!

"Oj, nu kanske vattnet gick, ska bara starta en tråd på FL för att fråga om någon vet, måste starta en tråd om vad man ska ha med sig också!"

Fan innan man fått igång datorn, gjort en tråd, fått alla svar man vill ha (det brukar oftast inte duga med ett heller), stängt av datorn, packat allt som dom på FL har sagt att man ska ha med sig.. Då är ju ungen ute redan!!
  • sanndris

Nä, det värsta är alla trådar om "hur många dagar har du kvar till BF".. Det ändrar ju sig för tusan för varje dag.. Jobbigt att gå in i samma tråd hela tiden och skriva 99, 98, 97 o.s.v.

• Zimlis
    Startar en tråd: Har precis fött barn, ska man klippa navelsträngen själv nu eller ska man kanske åka till sjukhus - vad tycker ni här på fl
  • NinaFina

Fy f*n vilken rolig tråd! Men man kanske inte får skriva så för då kanske nån moderator tar bort mitt inlägg...

Lycklig tvåbarnsmamma till Elin född -96 och Isak född 23/10-06!
  • NinaFina

Snälla hjääälp mig! Jag har försökt bli gravid i över en vecka och det har inte lyckats. *gråter*Jag kommer aldrig att kunna få barn... Vad ska jag göra? Kanske ska tillägga att jag är jättegammal, jag är 27 år. Är det kört nu för mig?

Lycklig tvåbarnsmamma till Elin född -96 och Isak född 23/10-06!
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!