• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Wallstone
    Nbottning skrev 2007-02-17 23:23:44 följande:
    "Var sitter killmagen?"där du är som kittligast
    Klitoris? Där är i alla fall jag väöldigt kittlig.
    Run for your life
  • Nbottning

Aha! därför man dras dit som kille? Det är liksom kopplat till oss på något sätt...

• Morrizz

nyligen läst denna tråd i väntar barn sektionen;

Får jag dricka coca cola?
    ...vore gott till pizzan.

• Morrizz

eller den här...också dryck relaterad...ligger under fosterutveckling i väntar barn sektionen

jag köpte alkoholfria öl på systemet till jul/nyår, tror det var 0.05%.. när jag såg detta fick jag panik och ringde bm ;)

• Idlur
    Wallstone skrev 2007-02-17 23:26:16 följande:
    Nbottning skrev 2007-02-17 23:23:44 följande: "Var sitter killmagen?"där du är som kittligast Klitoris? Där är i alla fall jag väöldigt kittlig. Run for your life
    HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA ja det va kul
    William är min son
  • Kalina
    LillFrida skrev 2007-02-09 13:32:43 följande:
    "Jag vill såååå gärna ha en bebis, för jag är så nyfiken på hur den skulle se ut! Jag är 20 ochetthalvt och går på soc. bidrag, bor nästan själv (lånar mina föräldrars husvagn på tomten) och har nästan en pojkvän, hen är gift men han säger att han ska skilja sig. Och alla ni som ska vara taskiga och säga emot bara för att göra mig lessen kan väl skaffe ett liv, jag vill bara ha uppmuntrande kommentarer av folk som tycker precis som mig, annars blir jag jättearg och vägrar svara på era inlägg!!"
    *asg*
    Lilla Bus...mammas kärlek.
  • Idlur

eller:

Hjälp mig, är jag gravid?
    Min mens är 5 veckor sen, jag spyr varje morgon och imorse visade ett test starkt plus. Är jag med barn?

William är min son
  • trasslig

Jag och min man ska på en tillställning i helgen där det kommer att serveras sprit, att tillägga så e jag i 9e månaden så hur ska jag liksom förklara att jag inte dricker??

- Ja, men är det inte dags att du säger till dina vänner då?

- Säg att du äter penicillin för något

- Gå inte dit

TS: GUD VA NI E DUMMA I HUVET ALLIHOPA NI FÖRSTÅR JU INGENTING

• Arvid06Allis09

"Hjälp, jag håller på att förblöda!! Vad ska jag göra??"

Jomen, starta en tråd om det på FL i stället för att åka till akuten/ringa sjukvårdsupplysningen väl!! Hm...

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!