• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • miss kitty

alla dessa trådar som uppmanar oss att berätta något, typ
    "hur lång är du och vad väger du?"
    "vad heter dina barn?"

osv..

sedan svarar alla (inkl jag själv) snällt och plikttroget på ts fråga och ingen bryr sig...
    meningsfullt?

• Milenitaa

hahahahahahahahhahahahah...alltsåå bästa tråden någonsiin hahaha :-d:-d:-d

• Botilda

Om språket på fl... Inte bara tanten, utan detta att man myser och att det då skapas mysrester - får mig att rysa! Var kommer alla dessa fåniga omskrivningar ifrån? Pratar folk så?

• trasslig

nu ska jag gå och utföra lite 5 mm

• kissmekate

finns en härlig tråd här med rubriken: (och jag menar inget illa på riktigt det är bara så kul...):

"Vi som plussade v32"

Borde man inte ha märkt nåt lite tidigare?

• Midnattsblå

Trasslig: du startar ett krig med det uttalandet
    Det blir värsta kriget varenda gång nån frågar om 5mm

Fjällräven: Iom att det alltid kommer inn nya inlägg flyttas de gamla neraåt och till slut försvinner de. Om en tråd är "het" och trådstartaren får in mycket svar ligger den på topp och är väl synlig. Vill man att ens tråd ska ligga uppe, och får inte svar fort nog "puffar" man upp tråden på toppen av lista. man ger den ett litet knuff eller *puff*..

Juti

• smurfan82

Hittade en tråd igår som jag genast i mitt trötta tillstånd hittade ett lite roligare svar på än vad tjejen tänkt sig...(förlåt om du läser det här... )

"Hur sköter man en rönnhäck på bästa sätt?"

Jaa du, det finns utmärkta hemorroidkrämer att köpa på apoteket! *styrkekram*

• Mirro

"Har inte läst tråden från början, men..."

• Sarius

Är min kille alkolist?
    Han dricker varje kväll.

Jaaaa......hmmmm....

Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!