• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • argentea

"Och så stör jag mig på folk som skriver med versaler. Fattar dom inte att dom skriker när dom använder stora bokstäver?"

Jo jag brukar få rätt ont i öronen när jag läser här på FL... öh... eller inte...

• jtoao

Jag har alltid undrar vad är ett troll??

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Gutegirl

Nån som vet?

Alive and kicking.... det trodde du aldrig va?
  • argentea

Ett troll är ett hårigt litet kräk som bor i skogen och äter barn... eller nån som skriver provocerande inlägg bara för att sätta igång bråk. Välj själv... =)

• jtoao

Hmmm jag bråkar ofta i trådar.. kanske börjar få lite hår på ryggen då =)))))

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Ela

Jag tycker att det är ganska kul att hitta trådar som:

Tisdag 02.36
    "Vi 23 ½ åriga arkivarier som bor i Lill-Träsk med vår sambo Johan och två chinchillor - här träffas vi och diskuterar allt mellan himmel och jord"

Tisdag 02.37
    puff

Tisdag 02.40
    Ingen?

Tisdag 02.42
    Nehe?

Tisdag 02.43
    Men hallå? NÅGON mer måste det väl ändå finnas? Lill-Träsk har ju ändå 53 invånare.

Eller denna tråds motpol.

Onsdag 19.15
    "Finns det NÅGON här mer än jag som försöker bli med barn eller har barn?"

Onsdag 19.16 - Fl lägger ner eftersom det blev överbelastning p g a alla som skulle in och svara i tråden för att bonda med andra som har så mycket gemensamt.

Livet är underbart - men blir ännu bättre om vi blir fler
  • Idannika

"Passar namnen Pelle o Kalle ihop eller är de för lika?"

Ja, det är ju viktigt att alla på FL ska få säga sin mening om det, tråkigt att man inte har någon egen vilja....

• MrsL

ELA: Klockrent!

Det är ingen lögn, det är en ny och förbättrad sanning!
  • Idannika

"Hur blir jag lättast gravid?"

Eh... har sex kanske?!

• MrsL

Eller: "Är jag gravid?" och en lista med symptom som kan vara allt från nageltrång till ren inbillningssjuka. Köp ett gravtest för fanken...

Det är ingen lögn, det är en ny och förbättrad sanning!
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!