• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • MrsL
    NicoFina skrev 2007-02-22 15:47:50 följande:
    MrsL: Helt underbart
    Det tragiska är att det faktiskt fanns en sån tråd...OK att man frågar om förkylningar och dylikt, men om man störtblöder så slår man sig väl inte ner vid datorn??? Eller är det jag som är puckad?
    Det är ingen lögn, det är en ny och förbättrad sanning!
  • jtoao

kan man förlora rätten att vara anonym?

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • MrsL
    jtoao skrev 2007-02-22 16:00:52 följande:
    kan man förlora rätten att vara anonym? Det är aldrig för sent att bli bättre...
    Ja, om man exempelvis skriver anonymt och drar på sig en varning/tillsägelse. Först blir du av med anonymiteten ett par veckor, sedan ett halvår (tror jag) och till slut permanent.
    Det är ingen lögn, det är en ny och förbättrad sanning!
  • jtoao

oki...*ska laga mat nu*

Jag ids ofs sällan vara anonym...

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Kathryn

Varför är ni inte hemma med era barn tills de börjar skolan? Va? Är det för att ni inte har råd eller vaddå? Jag är hemma med våra tre barn och min man jobbar (vi vill ha det så, vi är jättejämställda annars faktiskt) och vi har bara 25000 i månaden och det går så bra så. Varför gör inte alla det, är pengarna viktigare än era barn?

• Kathryn

Gissa på min mage om det är en flicka eller pojke/ vilken månad jag är i/om det är mitt första eller femte barn/ vilken storlek jag har osv

• Miss Skellington

Är det någon mer som har långa cyklar? Det är såå jobbigt när cyklarna är långa. Man måste vänta så länge då.

Jag vet, inför förbud mot tandemcyklar

(Har lagt detta i irriterande-språkfel-tråden också, tyckte det var så hysteriskt kul. Lättroad? Japp! )

• Anderssonskan

Hjälp kan någon spå mig jag vet inte om jag ska göra slut med min kille, och så sprang farfar o dog och han glömde säja mig något, snälla finns det någon som kan säja mig vad det var han ville?

• smurfan82

Anderssonskan: Ser i spåkulan att din farfar ville säga till dig att han hade ett förhållande med din pojkvän, och att barnet ni snart kommer att få inte är ditt...

*styrkekramar*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!