• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Kathryn

Asså, ärligt, ser jag tjock ut? Vill ha äääärliga svar, snälla!
    Och anderssonskans, om du får reda på vad din farfar ville säga kan du väl ta reda på om han tycker att jag är tjock, styrkekram till dig o jag tycker definitivt att du ska göra slut, killen din är säkert ett svin!

• Gutegirl

Kryper era sexmånaders?

Alive and kicking.... det trodde du aldrig va?
  • Gutegirl

HUr många tänder har era åttamånaders?

Alive and kicking.... det trodde du aldrig va?
  • NinaFina

TS: Min 2-månaders bebis är blå och andas inte. Vad kan det vara för fel?

FL 1: Men herregud ring ambulansen!! Hon håller på att dö!

FL 2: Sitt inte här, åk in!!

FL 3: Åk till sjukan! Hon har andningsstopp!

TS: Va taskiga ni är och säger att hon håller på att dö! Jag har via min mosters kusins grannes svåger hört talas om något som heter "Baby blues"... Det kan ju vara det hon har... hon är ju blå...

FL 4: Jaaa jag har också hört talas om Baby blues...

FL 1: Men är du kvar? Ring 112 för hela h*vete!

Fl 3: Men gååååå nu!

TS: Men vad ni är elaka mot mig, svär och håller på *gråter* Nu ska jag anmäla tråden och sedan gå och umgås lite med min dotter. Jag tänker INTE läsa något mer av det ni skriver. Nu lämnar jag tråden, jag trodde man kunde skriva här och få goda råd och så blir man bara påhoppad!

Lycklig tvåbarnsmamma till Elin född -96 och Isak född 23/10-06!
  • morsa06

Men hörrni.. inte för att detta kanske är tidernas roligaste tråd (skiter regnbågar här ) Men riskerar vi inte att få tråden nerstängd när man gör narr av andras trådar?
    Ba en fundering..

• jtoao

tror inte det om man inte på något sätt pekar ut någon utan håller det allmänt..

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Blue Banana

Vill bara inflika med en STYRKEKRAM!! till er alla!

• grabbmamman linda

ja.. jag o min kille har inte skyddat oss på ett år o nu är jag livrädd att jag är gravid.. Har inte haft mens på fem månader.. Julmaten sitter kvar o har nästan blivit mer? Eller är jag gravid???

Fan vet inte vad jag skall göra om jag är gravid.. sambon vill absolut inte ha barn..  Men jag får finnar av p-piller o sambon vill inte använda kondom..

vad skall jag GÖRAAAAA????

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!