• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • AnLeNo

*kikar in*

Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen.
  • SandraJ

Visst är det ok att dricka alkohol och röka hasch under graviditeten?
    Min mamma gjorde det när hon gick med mig. Visst jag har panikångest, dyslexi, diabetes, bulemi, svårt att bli gravid, eksem, dålig syn, dålig hörsel och ADHD men det är ju för att jag fick smisk av pappa som barn.
    Nu är jag äntligen gravid, v 7, men min BM säger att jag inte får dricka alkohol!!!! Fattar inte vad hon menar, mamma gjorde det ju och jag är ok ju!!!

• Gutegirl

Jag var faktiskt seriös!

Alive and kicking.... det trodde du aldrig va?
  • sofsan

Nu har jag ammat honom ....men han verkar inte må så bra...nästan så han är full?
    Inte kan det vela ha blivit nått för att jag drack?

• sofsan

Glömde ju....När jag var ute så träffade jag en kille som jag hångla med...asså vi hade inte sex utan bara hångel!Tycker ni att det är otrohet?Ska jag berätta för sambon elle?

• Sarius

Jag var otrogen av misstag!
    Jag trodde min kille hade sex med en brud igår, så jag satte på hans bästa vän.
    Men nu visar det sig att killen inte låg med tjejen.
    Ska jag berätta vad jag gjort?

Obs: Vi har tre barn och har varit otrogna två gånger innan mot varandra.
    Vi älskar verkligen varann!
    Så inga påhopp om det tack!!

Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • MrsL
    SandraJ: Som jag skrev tidiagre: Mår du bra så mår barnet bra! Om du vill dricka alkohol och röka hasch så ska du absolut göra det! Bry dig inte om surf****orna på mvc!
    Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
  • grabbmamman linda

Sariur: Otrogen av misstag? Herregud.. du trodde ju din sambo var otrogen? Det rättfärdigar det hela absolut..  Det MÅSTE han förstå.. Jag hade nog berättat tror jag.. men skulle han bli sur eller förbannad gör slut.. lite måste han ju tänka sig in i din situation oxå lixom.

• TANKGIRL

MrsL:

finn ju retroaktiv abort, fungerar bra, även i tonåren om man tröttnar.
    Ring ditt MVC. Lycka till

• Rönnbär

HJÄLP-----vilken vagn ska jag ha??? Vilken är bäst??? Vad tyckar alla ni andra att jag ska ha för sort???? Vilken färg???

Är det för tidigt att köpa vagn nu förresten......är i v4...????

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!