• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • MrsL

SandraJ: Om man har kvittot kvar borde man väl kunna lämna tillbaka ungen?

Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
  • SandraJ

Så det är det moderskapsintyget är!

Undrar om det är bytesrätt oxå? Mina barn började ju inte gå förren de var 1. Vill ha nån som gick vid 9 månader och sa treords meniingar vid 5 månaders ålder.

• MrsL

Min lilkille gick vid nio månaders ålder! Jo, det är sant. Fast egentligen var han 11 månader, men eftersom han är född två månader för tidigt så räknade BVC honom som nio månader...
    Dock pratar han inte så tydligt än, han är drygt två år. Men det är nog ingen fara, det kommer nya ord så gott som varje dag!

• Gutegirl
    MrsL skrev 2007-02-28 19:54:32 följande:
    Min lilkille gick vid nio månaders ålder! Jo, det är sant. Fast egentligen var han 11 månader, men eftersom han är född två månader för tidigt så räknade BVC honom som nio månader...Dock pratar han inte så tydligt än, han är drygt två år. Men det är nog ingen fara, det kommer nya ord så gott som varje dag! Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
    hehe... du läser en del på forumet va?
    Alive and kicking.... det trodde du aldrig va?
  • MrsL
    Gutegirl: Det är faktiskt en sann historia! Adam gick vid 11 månaders ålder, bvc räknade honom som 9 månader. Men du får ju tro vad du vill!
  • MrsL

Klagga innte po minn stavning! Jagg harr fatiks dyseleksesi!

• Julias mamma

Alla som vill att man ska bestämma om dom ska köpa saken, vagnen sängen...."för jag är bara i vecka 20"...

Gör vad du vill med DINA pengar jag SKITER i vilket!!!

• MrsL
    MrsL skrev 2007-02-28 20:31:43 följande:
    Klagga innte po minn stavning! Jagg harr fatiks dyseleksesi! Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
    Hoppsan, jag kanske gick för långt där? Hoppas jag inte sårade någon?
  • sofsan

Nu har iaf jag varit ute o festat drack 20 stark öl nån som vet när jag kan amma igen?

• TvåM

Du kan amma nu. Min systers sambos mammas svägerska drack 20 öl och ammade direkt och inget hände. Alltså är det ofarligt!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!