Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

Klassiska FL-repliker!

etanol *skrattar* eller så vart för att vi hade sex igår kväll
    Änyhow - jag pallar inte med att oroa mig men tar tacksamt emot en kladdig styrkekram..hmmm...de är kanske inte så dumma i alla fall...OH nej nu måste jag ha fått feber också

Booten Pelle haha...det där kan du tracka honom för lääänge det vet du va?!

• Fröken Sophia

lilla79 jooo klart att det är vanligt med blödningar men det SKA INTE HÄNDA MIG!!!!

fast bm sa att det förmodligen var sköra slemhinnor i kombination med sex som var orsaken! inget mer sex alltså

Härligt att all denna kompetens är samlad här på FL, vad hade man gjort annars???

• Fröken Sophia

"Jag tycker att min dildo börjar bli så tråkig att onanera med. Kan ni ge förslag på andra saker? Har testat glasflaskor, men det gör så ont när de går sönder, så helst saker man inte måste uppsöka läkare efter att ha använt!"

• Fröken Sophia

mobilen - jag sätter den på vibrationssignal - ringer du om sådär 2 minuter etanol 0706 - 66 66 66 !!

• Fröken Sophia

tack de' va' niiiiice!!!

På tal om djävulen var är Dävvil idag? Och Julias mamma och 0:an?? Är det bara du och jag som kan slita oss från vårt oerhört roliga och stimulerande arbete/föräldraledighet för att sitta här?

• Fröken Sophia

och en massa andra *hoho* ekar på FL idag.

• Fröken Sophia

Allvarligt nu: Jag är trött på mitt nick! Har ni några förslag på vad jag ska byta till. Tar tacksamt emot alla förslag! Vinnarförslaget får pris!

• Fröken Sophia

*asg*

VAR får du allt ifrån etanol??? Men Geten, ärligt talat? Gillar Znooz - påminner om sånt jag helst vill göra när väckarklockan ringer!

Får jag höra Braxen-historien?

• Fröken Sophia

*tackar å bugar för alla förslag*

Haaaaa.. Brax så underbart, jag antar att du inte var så populär efter det. Vänta bara tills att jag lägger ut bilder på min mage - DÅ ska ni få gissa!!! Jag tror själv att det blir en fis med en mössa!

Så "fisbäjbyn" kanske??

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!