Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

Klassiska FL-repliker!

Gomorron girlies (!), katter och annat löst folk (läs möss).

Siamusen - det var menat som "planerar" barn. Faen va sjukt det är när en 13-åring säger sig verkligen vilja ha barn. När jag var 13 så ville jag först och främst ha en pojkvän...nåja det dröjde 5 år till då, men vi kan inte alla vara snabba!!

Mississell *nickar belåtet* visst ÄR vi duktiga i den här tråden, tar bara upp det viktigaste och dravlar inte runt en massa så att man helt tappar bort sig som i allvalig-tråden

• Fröken Sophia

IdaBusan ska det vara inte Siamusen - hon är ju aldrig här längre!!

• Fröken Sophia

KatKatt - nee inte är du för tuff, du är ju en mjuk och fluffig kisse *kliar mellan öronen*

• Fröken Sophia

etanol *hoppar upp och ner och vinkar* Vi kan ju hjälpa till, som mössen i Askungen och skriva en rad var!!! Vad är det för jobb du söker??

• Fröken Sophia

förlåt *hoppar upp och ner väldigt försiktigt* ska det vara eftersom man tydligen inte kan gå säker för blödningar ens i v 16...*suckar djupt och tungt* så nu ska jag gräva ner mig i gravkomplikationersektionen...kommer kanske ut någon gång imorgon eller så...och får se om jag fått med några nya visdomar.

• Fröken Sophia

etanol - jaja jag är lugn, ok sähär då.

Hej!

Jag är en superpositiv och jätteflexibel tjej på xx år! Jag söker ständigt nya utmaningar och är inte rädd för att ta på mig stort ansvar. Jag har hört många bra saker om ert företag och vill naturligtvis få chansen att komma på intervju så att ni kan få en bättre bild av vem jag är!

Hoppas på att få höra av er snart!

Med vänlig hälsning (och skål),

Etanol

• Fröken Sophia

etanol - neee har inte haft en enda förrän idag *nojjar ihjäl mig*

• Fröken Sophia

haha *expert på ansökningbrev* (också)

• Fröken Sophia

etanol - Toppen det är precis så man ska göra, sen om man får komma på intervju så ska man fortsätta att köra stenhårt på den linjen.

Nja...detta är inte rätt tråd för styrkekramar...men tja upptäckte att jag visst blöder lite idag, inte alls mycket bara nån fläck i trosan, och jag har inte ont eller så. Så det är säkert helt lugnt, men ja...jag vill ju så gärna ha den här bebisen liksom att det är svårt att spela cool! (som jag ju egentligen är)

• Fröken Sophia

vad har du för bil egentligen etanol???

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!