Klassiska FL-repliker!
niamh - good catch!! *nickar gillande*
niamh - good catch!! *nickar gillande*
*köper allt vi säger väl 500 va?!*
*GÄSP* suck vad trött jag är idag!
och
"Jag har fått grön/svarta flytningar som luktar mögel! Hjälp!! Vad ska jag göra?"
*klappar KatKatt över ryggen och kliar lite på magen*
*goooosig kisse*
etanol - hmmm...jaaa...kanske har nån ost i kylen jag kan hem och odla lite på, ska bara skaffa petriplattor och lite odlingsmedium *kolla upp vwrs webshop*...
Pneu - vart ska jag få bröstmjölk ifrån *klämmer lite på brösten* neee...kommer inget. Ska jag ta hjälp av sambon, han kanske kan få igång produktionen? Och hemmagjort penicillin måste väl vara ok förresten?!
Mississell *styjkekjamiizzz* och kom ihåg att inte slå på något ställe som du inte kan täcka med kläder
Fridapida *blänger surt* kom precis in från solen har varit ute i typ 5 minuter...
Dävvil så är det för mig med, så det måste vara ett graviditetstecken. Det och flytningarna...
Nej så är det absolut för mig med. Det största problemet med mina flytningar kan du ju läsa om ovan, men nu har jag ju många bra tips och råd om hur jag ska lösa det...
Har din bebbis hämtat sig från thaimaten i lördags (och söndagsresterna?).
"Jag är så himla rädd för att föda, både vaginalt och med snitt. Finns det inget annat sätt??"
*surar lite* vill också känna bebbis sparka...snacka om att jag är världens mest otåliga människa, själv var jag så liten när jag låg i mammas mage att det knappt var lönt, 2,5 kg efter full tid...men jag har tagit igen det (med råge!!)