• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fridapida

jag vet, jag är hemsk. Jag förtjänar inte att ha barn! Jag mååår sååå dåååligt. *snyft*

Barnflicka? Men det är ju en jättebra idé! Kan man hämta dem på BVC?

• Sarius
    Julias mamma skrev 2007-03-15 13:49:18 följande:
    Vilken frisyr hade ni på muffen när ni skulle föda....Jag får paaaaniiiiik jag kan inte bestämma mig och tänk om sköterskorna tycker att den är ful!
    Heltäckningsmatta funkade för mig, jag hade då inte sett musen på 3 månader.
    Hur fan kommer man åt att ansa kan man undra?

Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • Fridapida

Julias mamma

Men hallå?! Har du inte bokat en tin hos muff-frisören? Det måste man ju göra .

• Julias mamma

Fridapida:

Åh shit asså...har du ett nummer å låna....

• Dävvil

Alla välsorterade BVC borde erbjuda barnflickor till uthyrning, eller sk. mannys (manlig nanny) om man hellre vill ha det.

Oj. hur långt innan BF måste man boka tid hos muff-frisören? Å hur gör man om man går över tiden, är det lätt att få ett återbesök hos frisören då eller får man ligga där å skämmas inför barnmorskorna??? Hjälp!! :´(

• Arvid06Allis09

Fridapida: Glöm för allt i världen inte att bleka analen också, för annars kommer alla att skratta ihjäl sig å mobba dig resten av bbvistelsen!!!

• Fröken Sophia

Dävvil - uppvakspaketet "deluxe" innefattar champagne, eget rum och en manlig uppassare som ser till att du har allt du kan önska dig!!

• Dävvil

Bör man bleka fisriset i samband med anus, eller ska man bara vaxa bort det?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!