• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fridapida

Ja alltså, man gör ju som man vill... Men en riktig kvinna bleker ju anus. Hur man ska göra med fisriset ( som ingen riktig kvinna har ) beror ju på hur muff-frisyren ska se ut.

(hjälp ni kommer ju skämma ut er på BB, ni kommer ju cirkulera på youtube.com!)

• Fröken Sophia

"Jag mår inte illa - är jag gravid ändå?"

"Hjälp!!! Mina bröst har slutat att ömma - tror ni att jag fortfarande är gravid"

• Rävelina

Sofia7912: Om du varken mår illa eller har ont i brösten är du ju såklart inte gravid längre. Det är bara att sätta igång bebisverkstan igen.

• Fröken Sophia

*snyftar*

men bebisen sparkar juh

• Dävvil

Ja jag tänker inte vara med på youtube! Ringer å bokar tid för analblekning, muff-frilla och ja varför inte kosta på sig en vaxning med.

Bäst att boka förlossning deluxe också.

Jag mådde inte illa ett tag, så åt jag en pizza och nu mår jag illa igen, kan jag ha fått missfall och blivit gravid igen sen lunch? (Mina bröst ömmar inte men de har blivit mörkare)

• Fröken Sophia

och så var det det ju den här lilla grejen med ordet "bebisverkstan"...*suckar*

• Dävvil

Sofia7912- Gumman, det är antagligen de nya äggen som kokar, bara att sätta igång att göka igen. *styrkekramar*

• Fröken Sophia

dävvil - om du såg en snopp på lunchen är sannolikheten stor att du är gravid igen

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!