• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fridapida

Ja, o på TV sa de att man skulle äta 500g grönsaker eller frukt om dagen... *hur många gram vindruvor i en vinflaska tro...* Så jag vet hur mycket jag fått i mig idag

• Rävelina

Men det går bra att väga vinet o fördubbla den vikten så får du i dig tillräckligt. Alltså, om vinet väger 250 g så dricker du två flaskor eftersom det är så mycket vatten i oxå.

• etanol

Risbrännvin, gin, vin, öl...En hel middag mao...

• Dävvil

Köp en bag-in-box, så har du ju vin i lösvikt.

• etanol

*kräkminne* Bananlikör för mig tack. Det här kan ju bli en trerätters. Skiiitbra! Kan man ta en stor stark till "maten" tro?

• Fridapida

Jaha... är det så man räknar Men det var ju bra, så jag vet att jag får i mig ordentligt med frukt!

• Dävvil

Uh bananlikör *rys* drack en massa geting någon gång i senare tonåren, efter det så... ja.

Stor stark till maten rekommenderas, det hör man ju på namnet, vill väl att bebisen ska bli stor å stark. Eller man själv, så man orkar förlossningen.

Tar Baileys till efterrätt.

• Fröken Sophia

Min 8 v bäbis väger redan 10586 kg och är 67 cm lång, å han är såååå fiiiin! Vad väger era bäbisar?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!