• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

Hur såg er mage ut i v 9, min börjar bli blå och jag har ingen känsel i den. Kan inte hitta någon info om det här på FL, på gravid.se, eller någon av de andra sidorna där jag brukar kunna läsa allt om min graviditet - hur är det för er andra?

• Rävelina

Ring till förlossningen NU!!! Sitt inte bara här!!!! Ge dig iväg o ring!!!!!! Sist det blev så för mig blev det ingen bejbi!!!

• etanol

Fikatajm med dottern. Förexten, min magge är zebrarandig...

• Dävvil

Sofia7912- Testa att andas enligt Dr. Rosenposenkvackare-metoden, om magen inte återfår normal albylnyans, ring katolska kyrkan, det kan vara dags för lite exorcism.

• etanol

Fri: 3,5´or...otydlig...Kan det ha nåt samband menar du?...*tar fram abakussen*

• tjorvisen

Jag är i v. 12 men nyss så kom det som vatten mellan benen. Har vattnet gått eller pissade jag på mej??? Vågar inte gå på toa och kolla. Nån som vet?? Min mage är alldeles gul- och rödrandig. Är det fel på den då?

ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • Fridapida

etanol

nej, absolut inte. Lyssna inte på din läkare eller så. Vi här på FL kan ge dig all den expertis du behöver (och kanske lite rehab-tips )

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!