• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

dävvil - sätta igång igen?? har aldrig haft så mycket sex som jag har nuförtiden

• Dävvil

Sofia7912- Åh jag såg en massa snoppar, eller ja i byxor då förstås, men konturerna liksom. Hm undrar vem som blev pappan?

Ja men då e ju saken skäggbiff, du kommer va på smällen in no time!

• Fröken Sophia

dävvil - ledsen gumman men du måste faktiskt se en naken snopp *styrkekramar*

• etanol

Själv har jag massor med 3,5´or om det kan betyda nåt för er...För mig betyder det svårigheter att gå, beroende på antalet 3,5´or, eller möjligtvis småsmåsmå svårigheter att prata.

"Jag visste att jag var full när jag kände mig sofistikerad utan att kunna uttala det"

• Dävvil

Sofia7912- Jahopp. Då e det bara att börja om från början igen då. Måste vart gaser i magen jag känt de sista.

Då är jag alltså BIM -25 nu, ska nog skaffa tvillingar, det här med att vänta i 5 månader å sen helt plötsligt inte va gravid, känns inte som min grej riktigt.

• etanol

Jag var nog otydlig, Sofia hade en massa sex och jag en massa 3,5´ or. Fattarduva?!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!