• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Honey79

Hur kunde jag missa denna tråden!??!!!! HAHAHAHAHAHAHAHA!!! Har inte kunnat slita mig härifrån!

Jag som alltid "hänger" inne på Svårt att få barn ser ibland inlägg skrivna av olika smarta personer... Kanske inte så roligt men sooom jag stör mig på dessa inlägg!

Ett exempel... En tråd om ivf, tjejer som går igenom tuffa behandlingar.. Så kommer ett inlägg från ett ljushuvud...

"Guuuuuuuud vad jobbigt ni måste ha det??!!! Själv så blev jag gravid på första försöket och kan inte tääääänka mig hur jobbigt ni har det! Min kompis arbetskamrats kompis kompis kompis granne farsas syrras dotter och hennes man försökte i typ 10 år, sen bestämde de sig för att adoptera och då helt plötsligt blev hon gravid! För att de slutade tänka på det! Skickar 1000 styrkekramar!!! "

Dra åt----------!!!!!!!

Nästa inlägg i svårt att få barn!

"TIPS!

Jag har försökt typ i 3 månader nu och gråter floooder och vill ta livet av mig varje gång mensen kommer, denna månaden mös ( mös?! ) jag o mannen typ varje dag vid äl och hör o häpna, jag är gravid efter all denna väntan!!!!! Så ni som försöker, ha sex varje dag runt ÄL!"

Efter 5 års intensiva försök så har vi fortfarande inte haft sex vid ÄL?!!!

Underbar tråd!!!!!!!!!! Min humor!!!

• Fridapida

Honey79

Men vilket bra tips! Ha sex vid ÄL alltså! *Slår mig för pannan* att vi inte tänkt på deeet tidigare!

Men tänk, om det verkar kört så ka man bara sluta tänka på det, aha, problem solved...

• Mississell

Va? Vadå sex? Jag trodde man skulle myyyyysa för att bli med barn! Har ju inte haft sex sedan...ja, vad är klockan...

Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
  • Honey79

Jag använder själv inte ordet n*ger.. Vill inte ens skriva det..

I alla fall... Läst på FL för några månader sen

" Varför kan man inte säga n*ger, va? Man säger juh kines och japan, då skulle man uh vara jätterasist för att man säger kines och japan. "

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA... Hur kan man skriva så?!

• columnavertebrae

Hehehe, vicken toppentråd!!

• Sarius
    Honey79 skrev 2007-03-15 18:43:49 följande:
    Jag använder själv inte ordet n*ger.. Vill inte ens skriva det..I alla fall... Läst på FL för några månader sen " Varför kan man inte säga n*ger, va? Man säger juh kines och japan, då skulle man uh vara jätterasist för att man säger kines och japan. "HAHAHAHAHAHAHHAHAHA... Hur kan man skriva så?!
    Ja,  kommer N*grer från n*egerland eller?

Jävla puckon!!
    Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • Mississell

Jag vet inte ens vad en n*ger är för nåt...

Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
  • Springsteen

haha... vilket land kommer en neger ifrån??? Afrika????Oskyldig

"Jag ska börja me en ny medicin **** vilka biverkningar har du fått av den?? För jag tror jag redan fått dem!!! "

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!