• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Springsteen
    Sarius skrev 2007-03-15 19:37:17 följande:
    Honey79 skrev 2007-03-15 18:43:49 följande: Jag använder själv inte ordet n*ger.. Vill inte ens skriva det..I alla fall... Läst på FL för några månader sen " Varför kan man inte säga n*ger, va? Man säger juh kines och japan, då skulle man uh vara jätterasist för att man säger kines och japan. "HAHAHAHAHAHAHHAHAHA... Hur kan man skriva så?! Ja,  kommer N*grer från n*egerland eller?Jävla puckon!!Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
    Nääää *asg* från afrikalandet
  • mammelie

Jag är gravid i v 25 o har inte fått nån mage, men däremot en puckel på ryggen... är detta normalt?

• Mississell
    mammelie skrev 2007-03-15 19:54:26 följande:
    Jag är gravid i v 25 o har inte fått nån mage, men däremot en puckel på ryggen... är detta normalt?
    Helt normalt. Jag skulle vilja påstå att utan en rejäl puckel på ryggen är ma inte ens gravid. Det kan i nödfall gå bra med en knöl till man.

Ni som vet, hur ska snoret se ut vid ÄL? Mitt är trådigt och lite grönskimrande, är det läge för mys?
    Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
  • mammelie

Ok, så jag behöve rinte ringa FL då? Kanske dorde äta mer järn eller så.. ? Så himmla orolig!!

• Mississell

Är du helt säker på att du är gravid? Du kanske bara har glömt att du haft mens?

• mammelie

mens? vilket är det? Brukar få lite gult på topsen när jag rensar öronen...

• Mississell
    mammelie skrev 2007-03-15 20:04:42 följande:
    mens? vilket är det? Brukar få lite gult på topsen när jag rensar öronen...
    Det är mensen!
  • mammelie

åh fan! Shit, då får jag ge mig på det igen då... men nu har jag ju inga batterier i vibratorn längre... hur ska jag göra då? Jag orkar inte längre!! (får kramp i armen av att skaka vibratorn för hand)

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!