Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

Klassiska FL-repliker!

tror att typ vi och 90% av alla andra som läst har gjort detsamma ... skulle vara kul att få se TS åka på däng av moderatorerna!!!

• Fröken Sophia

*vänder mig om och kolla på hyllan* tror du att en 800-sidors fysiologibok kan räcka??

• Fröken Sophia

ähmm jaha 1000 sidor biokemi då??

• Fröken Sophia

fåsenudå... tror inte att 300 sidor "Gene cloning" gör henne smartare heller...

• Fröken Sophia

SysterHedvig - ja usch ja, vad järntabletter ställer till det för lilla maggen. Hoppas att jag slipper äta dem, men ska väl inte hoppas på för mycket!

Dävvil - neee inte vaken alls, är trött, har huvudvärkt, vill hem och sova igen! Skönt att det gick bra hos bm, håll koll på ditt sockerintag i påsk bara! *mumlar* *vill ju inte att dävvil får ett sötare barn än jag*

• Fröken Sophia

Det ÄR synd om oss december barn. Jag är så nöjd med att få ett septemberbarn. *sätter mig på tvären*

• Fröken Sophia

konstaterar glatt att det är synd om alla födelsedagsbarn...eller hur det nu är...

• Fröken Sophia

fast, fast, hmmm *funiderar* Princesstårta är ganska gott även utan färska bär faktiskt

• Fröken Sophia

FINNS det förresten en tråd enligt ovan diskussion om decemberbarn och abort???? *chockad*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!