Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

Klassiska FL-repliker!

helenagbg *blir skräckslagen* heter han Ulf?? Är han 45 år?? Har han en son som heter André?? Ska han cykla Vätternrundan i år?? Är det han? Va, va, va?? *snyftar* fyeee faaaen...trodde att jag skulle få ha honom för mig själv...

• Fröken Sophia

helenagbg och Dävvil - visst är det underbart att våra män så gärna ställer upp på det där med att vänja oss vid sugtekniken, man behöver ju bara lägga sig på rygg i sängen så är de där och ska hjälpa till. Min började lååångt innan jag blev med barn, tycker jag var fantastiskt omtänksamt av honom!

• Fröken Sophia

*pustar ut förresten* nej då var det väl inte samma man dådå...

• Fröken Sophia

helenagbg - skojar du eller - det måste jag på min med...men han verkar så lycklig över det så då finns det väl ingen anledning att vägra, va?!

• Fröken Sophia

"rulla upp brösten kring en glasspinne"??? här måste jag använda en brödkavel så fjuttar ni runt med glasspinnar

• Fröken Sophia

dävvil - ärligt talat - om brösten - så är de inte så fasligt stor ännu - har iofs bara i princip en bh som funkar, men att behöve rulla upp dem...nje kanske sen när man ammat sin bebis i 6-7 år så...

och sen

HERREGUD! vad får den männsikan sina fakta ifrån, lägger den i en skål vid fönstret? vilket fönster, det som står öppet ut mot gatan i operationssalen eller??

• Fröken Sophia

etanol och dävvil tar HEMSKT gärna en anmälan för den tråden, usch och fy och sen läser man Centaurions presentation och förstår vilket trauma det måste vara för henne att få en sådan anklagelse kastad i ansiktet.

*utnämner den tråden till årets sämsta på FL*

• Fröken Sophia

TS'en verkar utan tvekan vara Sveriges mest perfekta och lyckliga människa och borde inte ge sig in i sådana debatter, men det är bara min högst personliga åsikt...

Fast du drog nog upp det värsta hittills Dävvil - erhm, vad säger man, bra jobbat?!

• Fröken Sophia

etanol - joo, men det finns ju ingen lag som förbjuder folk att vara korkade...

har för första gången i mitt liv anmält en tråd *stolt*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!