Klassiska FL-repliker!
adoptiv...näpp måste ha missat något av alla inlägg...jobbar ju samtidigt vettu
adoptiv...näpp måste ha missat något av alla inlägg...jobbar ju samtidigt vettu
fridapida försöker du säga att jag har för lite att göra? *kollar på högarna på skrivbordet*
*asg* Mississell - hur gör du egentligen för att hitta såna där trådar???
Ang porrfilmsfrågan så har jag själv ett flertal gånger stått bredvid en skamsen medelålders man som ska betala för "film" morgonen efter en hotellvistelse på Scandic. Varför betala 110 kr för någon som man kanske kan titta på i 30 minuter?? Och varför göra så stor grej av det? Eller är det så att folk faktiskt tycker att man är otrogen om man kollar på p-film?
Pneu - förstår precis vad du menar, brukar ligga och fantisera om i vilken ordning jag ska äta allt och fundera på hur många wienerbröd som räknas som FÖR många!
helenagbg *skamsen* får nog erkänna att jag brukar snabbspola och sen kan jag bara hålla mig i typ 5 min...jag är sämst på sånt där
Pneu - japp vilka underklass-Scandic brukar du bo på?? Trodde att wienerbröd ingick i de 101 frukostgrejorna som de skryter med!
Dävvil - jag har redan ätit en stoor tallrik med yoghurt och müsli, 2 thekakor, ett gäng vindruvor och ett plommon...och längtar till lunchen om 30 min...*suck* tur att det är meningen att man ska växa på bredden...
*smaskar fler vindruvor*
choklad brukar bota det mesta, men har du testat bröstmjölk, har hört att det ska vara bra
mmm och ALLA kan amma det har jag lärt mig här på FL *håller på att lära mig* kanske att det hjälper mot blödningar oxå?? *funderar* för jag VILL ha sex!!!
japp, ska testa men först ska jag få min man att amma han är bäst i världen så det tror jag säkert att han kommer att fixa...