• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Dävvil

Sofia- ska han också amma ungarna sen? (Ja nu var jag äcklig, ja jag gick över gränsen, förlåt men jag kunde inte låååååååta bliiiiiii)

• Dävvil

Nä nu verkar alla ha gått... Jag vill också ut i solen, å äta glass. *trippar iväg*

• Morrizz

Hej jag har gjort 45 ultraljud tror ni att mitt barn blir vänsterhänt?

(inspirerat från en tråd där an snackar om detta ämne...)

• Mississell
    Morrizz skrev 2007-03-30 20:45:12 följande:
    Hej jag har gjort 45 ultraljud tror ni att mitt barn blir vänsterhänt?(inspirerat från en tråd där an snackar om detta ämne...)
    Ja. Ju fler ultraljud, desto större chans/risk att ungen blir vänsterhänt (faktiskt sant!)
    Fade away and radiate...
  • KatastrofKatt
    Mississell skrev 2007-03-30 22:57:50 följande:
    Morrizz skrev 2007-03-30 20:45:12 följande: Hej jag har gjort 45 ultraljud tror ni att mitt barn blir vänsterhänt?(inspirerat från en tråd där an snackar om detta ämne...) Ja. Ju fler ultraljud, desto större chans/risk att ungen blir vänsterhänt (faktiskt sant!) Fade away and radiate...
    hehehe.. jag läste;
    "..Ju fler ultraljud, desto större chans/risk att ungen blir vattentät.."
    stryk mig medhårs
  • Gutegirl

Jag blir bara påhoppad, så nu lämnar jag den här tråden! *anmäler*

Siamusen har en fin presbild.
  • lilla79

men vafan! maken läste era inlägg ovan om att pumpa mjölk innan man ens blivit gravid , så nu har han hängt i vänsterpatten i fem timmar! Nu blir de ju olika stora ju! vad ska jag göra?

• Pneu

lilla79 - bara stick in lillfingret i mungipan på honom, så släpper han, och så kan du byta sida. Tänk på att han måste ha ett bra tag - blir bröstvårtan vit eller sned är han fel ute. Inom ett par dagar bör du ha en produktion på ett par liter åt gången.

• etanol

Mina boobisar är asskeva...sjunger..*jag kastar mina tuttar bakom min rygg, å jag ser dom inte mer, å jag ser dom inte mer*...*anmäler mig själv för förargelse-"väckt" beteende*

• Dävvil

etanol- *asgarvar* Själv rullar jag upp mina på glasspinnar, det gör så ont när jag trampar på dem annars.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!