• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • tjorvisen

Överfylld?Fundersam

Amine skrev 2007-04-12 18:04:50 följande:
    KK om jag kände mej som ett plåtskåp när jag var gravid i 9 månaden OCH var kissnödig då, vad var jag då?
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • Mississell
    För att återgå till kissnödighet och graviditet, KK om jag kände mej som ett plåtskåp när jag var gravid i 9 månaden OCH var kissnödig då, vad var jag då?
    Hypokondriker.
    Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
  • Amine

Och då var det kissnödigheten som var inbillningen eller?

• Mississell
    Amine skrev 2007-04-12 19:54:30 följande:
    Och då var det kissnödigheten som var inbillningen eller?
    Troligtvis. Hur ska jag kunna veta, jag var inte där!
  • Miot

Ursäkta, sticker in här med ett inlägg *fniss*
    Min dotter kan inte läsa än, vad är det för fel? Hon blir 4 månader idag. Visst, hon kan inte prata o så än men LÄSA borde hon väl kunna? Ska jag lämna bort henne??

kjaaaaamizzaaaaar

• KatastrofKatt
    För att återgå till kissnödighet och graviditet, KK om jag kände mej som ett plåtskåp när jag var gravid i 9 månaden OCH var kissnödig då, vad var jag då?
    en verktygslåda!
    stryk mig medhårs
  • Mississell
    Miot skrev 2007-04-13 09:24:39 följande:
    Ursäkta, sticker in här med ett inlägg *fniss*Min dotter kan inte läsa än, vad är det för fel? Hon blir 4 månader idag. Visst, hon kan inte prata o så än men LÄSA borde hon väl kunna? Ska jag lämna bort henne??kjaaaaamizzaaaaar
    Har du kvittot kvar? Då borde du kunna lämna tillbaka henne. De har väl en sån lucka på ditt BB, där man kan lämna in ungar som inte motsvarar förväntningarna?
  • Julias mamma

Mitt barn är ett mönsterbarn, hon kan kissa, bajsa, ammas och sova...hon blir 3 månader idag...

Fler i samma sits?

• Dävvil

Mitt barn vägrar komma ut ur magen, det har varit där i 27 veckor nu. Har försökt locka ut det med löfte om ett nytt PS3. Vet inte vad jag ska ta mig till snart. *desperat*

• Fröken Sophia

*fnissar*

köp en XBox 360 och ett Wii också så ska du se att den kommer ut fortare än kvickt!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!