• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Jossebell

jag vet vilket ord jag ska använda för att bli anmäld, har blivit det 3-4 ggr

ÄNGLABARN, jag gillar inte ordet!

Klockan börjar ticka...

• Helena Gordon

Jag har aldrig skrivit "kikar in". Svarar sällan på det när jag får det med.
    vad ska man svara liksom? "Kika på"

Varför inte. Tjena, allt bra? Fina bilder du har eller vad man nu kan komma på. Lite lättare att ge lite feedback på om man vill ha kontakt.

• Mississell
    lilla79 skrev 2007-04-13 15:43:11 följande:
    haha, jag har haft rena festen de senaste dagarna, i lördags sftermiddag svimmade jag o sedan dess har jag varit jätteyr och antingen skitilsk eller fnissig... party!party!party! (borde kanske gå till läkare, men väntar lite för det är rätt kul)
    Du måste ju starta en tråd på FL först och fråga vad det kan vara! Troligtvis är du gravid.
    *Vet*
    YokoUno skrev 2007-04-13 15:43:20 följande:
    Får man inte? hahamen det visste inte jag så det blir kanske att de bara hytter lite med fingret. Förresten så vet jag inte riktigt själv varför ;)
    Nej, man får inte det för det är ungefär som att ifrågasätta moderatorernas beslut. (Och det är en dödssynd... )
    Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
  • web

har du rätt i men jag måste nog erkänna att jag skrivit kikar in haha skit tråkig ju!

• lilla79

web: kolla din gb...

mississell; jepp, det borde jag göra, kanske en omröstning vore på sin plats??

• Fröken Sophia

*tror också att lilla79 är gravid*

Hur känns tjejmagen??

• lilla79

eh... vet inte.... hur ska den kännas? *frågar fl-kompetensen*

• Fröken Sophia

antingen ingenting alls eller så har du "mensvärk" - hur fan man nu kan ha mensvärk när man är gravid?? Har nån fattat det???

• lilla79

känner inget alls... förutom ett stort sug på kaffe, glass o grillchips. Fast det är jag iof sugen på jämt så det räknas kanske inte?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!