• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Mississell
    lilla79 skrev 2007-04-13 15:28:55 följande:
    SEXKNULLA*väntar spänt på om jag får några anmälningar*
    *Anmäler lilla79*
    Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
  • lilla79

weeeee! kan man sparka igång en helg på bättre sätt än att genom en anmälning?

• Mississell
    lilla79 skrev 2007-04-13 15:34:54 följande:
    weeeee! kan man sparka igång en helg på bättre sätt än att genom en anmälning?
    Antagligen, men det är det som erbjuds här...
  • Helena Gordon

det är nästan lite spännande när man har en röd text i sin inkorg.
    Jag känner hur adrenalinet pumpar och man känner sig som ett med thelma och louise. =)

I morse hade jag en anmälan för att jag skrev *suck*.
    Så det kanske är bäst att använda *mysa* istället för k*ulla ;)

• Fröken Sophia

själv tänkte jag ha en myskväll med sambon i TV soffan! Sug på den tjejer!

Och jo lite ont i tjejmagen har jag ju nu när mysresterna gjort sitt till för att stoppa tanten. Skulle sitta fint med en styrkekram faktiskt. Salta biten? Duger det med turkisk peppar?!

Puss på er!

• Mississell
    YokoUno: passa dig, man får inte berätta varför man får varningar/tillsägelser!Förvånad
  • lilla79

haha, jag har haft rena festen de senaste dagarna, i lördags sftermiddag svimmade jag o sedan dess har jag varit jätteyr och antingen skitilsk eller fnissig... party!party!party! (borde kanske gå till läkare, men väntar lite för det är rätt kul )

• Helena Gordon

Får man inte? haha

men det visste inte jag så det blir kanske att de bara hytter lite med fingret. Förresten så vet jag inte riktigt själv varför ;)

• web

Varje gång man kommer in i gästboken så står det( kikar in) eller (kikar tillbax) det är lite kul ändå att ALLA tycks skrivasamma sak.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!