• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • lilla79

nejnje, följ FL-kompetensen, ta en dyraste!! För det är ditt barn värd, och annars är du en dåååålig mamma!!

• Fröken Sophia

jossebell - jo jag vet ju det - bugaboosvänner tråd nr 2034 är ju en t ex

• Fröken Sophia

lilla79

*antecknar flitigt med tungan i mungipan*

LISTA PÅ SAKER ATT KÖPA

-dyraste vagen

• Jossebell

okej du kan beställa en som det står NONAME på till att börja med som ni har när ni börjar träna att gå ut. Sedan byter man till den med namnet efter dopet eftersom det är ju först vid dopet som barnet får ett namn, har jag hört. Fast det går bra med namngivningsfest. Och du behöver inte bjuda din tremännings föredetta mans kusin om du inte vill. Fast tänk på att de kan ta illa upp över att inte få gå på just ert dop.

• lilla79

ok sofia, mer saker att köpa:

tre badbaljor i olika färger
    pampers för användning och ekologiska tygblöjor att visa upp
    mini pltt-tv till vagnen
    matchande kläder till dig o bebis
    bazilian wax till dig så du är snygg när du föder

• Jossebell

dessutom måste du köra lavemang varje dag på slutet av grav eftersom det tydligen är dööööäckligt ifall det skulle råka komma lite mojs från fel ställe. För det är ju totalt onaturligt och inget som en BM har sett en mille gånger.

• TyskMamma

men en grej stör mig. Heter det inte 5-MINUTERS-metoden?? Eller är det något helt annat som folk menar när de säger 5 mm? Jag trodde att 5 mm betydde fem MILIMETER och inte MINUTER? Är jag helt ute och cyklar här?!

• Fröken Sophia

*skrattar*

kan man köra lavemang och brasiliansk samtidigt kanske - när man ändå är där nere och grejar vid tissefnatten (nytt favvoord!!)???

*antecknar vidare*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!