• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Dävvil

Har beställt ett Wii, men det har inte kommit än å vi har redan 3 st Gamecube, en xbox, en xbox360, ps2 och 2 nintendo DS. (Vi är beroende) Jag får försöka sno ett Wii någonstans. Undrar om man kan smuggla det mellan gravidtuttarna?!

• Fröken Sophia

ähh vi har bara 2 st PS2 och ett Nintendo DS *suckar* ligger efter hör jag...

men en PS3:a borde ju locka ut vilken unge som helst!

• Dävvil

Ja fast har du sett vad den kommer att kosta?? Iiih man hisnar ju. Fast det e klart, kan man få mammaledigt redan nu så... hehe

• Fröken Sophia

hehe *smider planer* tror du att man kan få gå hem redan typ v 18 eller??? Så får jag ha PS3:an heeeeelt för mig själv! (Och ingen 10-åring som ska spela på den hela tiden...)

• Dävvil

Hmm havandeskapspenning, sjukskrivning, foglossning? Usch nej, 10-åringar ska inte spela PS3! Det ska vara förbehållet oss gravida, vi är ju för det första två och majoritet. Kan alltid säga vi om oss. Så är det ju jobbigt att vara gravid, man måste ju få lite förmåner för att orka stå ut. Faktiskt. Det säger jag iaf till min sambo när han försöker knycka tillbaks sin 360 för att jag spelat Viva Pinata en hel helg.

• Jossebell

Jag testade ordet styrkekram på min man. Så i en sån där situation när han sa något lite negativt lägger jag huvet på sne och säger "styrkekram" han tappade hankan och sa VAD är det för ord? vad betyder det?

Jag gjorde även ordtestet på honom om han viste vad snigelspår, tjejmage, tanten, mysrester, saltabiten etc var för något. Nej han var lika förvirrad som jag på många och insåg att myskväll med familjen i soffan börjar bli rätt perverst!!

• Mississell
    snigelspår???
    Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
  • Dävvil

snigelspår (efter tjejen) Men mysrester och salta biten???

• Sysse

Ja, den där ordlistan skulle jag vilja ha med!! Oskyldig

Lasten och dygden bor grannar
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!